English

با پیگیری های استاندار هرمزگان؛

بیش از ۹۲ هزار حلقه لاستیک به زودی از گمرکات هرمزگان ترخیص می شود

استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون بیش از ۸۶ هزار تن انواع لاستیک از گمرکات هرمزگان ترخیص شده و تعداد نود و دو هزار ۳۹۳ حلقه لاستیک در جریان تشریفات گمرکی است.

بیش از 92 هزار حلقه لاستیک به زودی از گمرکات هرمزگان ترخیص می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون بیش از ۸۶ هزار تن لاستیک باری، سنگین و سایر لاستیک ها از گمرکات استان هرمزگان ترخیص شده است و تعداد نود و دو هزار ۳۹۳ حلقه به وزن سه هزار و ۶۵۱ تن لاستیک باری، سنگین و سایر در جریان تشریفات گمرکی است که پس از اخذ مجوزهای قانونی در چند روز آینده از گمرکات استان هرمزگان ترخیص می‌شود. 

وی اضافه کرد: همچنین طی سفر معاون اول رئیس جمهور و مصوبه هیات دولت در خصوص ترخیص فوری کالاهای اساسی بدون کد رهگیری بانک،  از اول مهر ماه تا ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ بیش از ۷۴۸ هزار تن کالای اساسی ترخیص شده است که ۹۹ هزار و ۵۰۰ تن در جریان تشریفات گمرکی است.

همتی ادامه داد: ضمن اینکه بیش از یک میلیون و ۸۳۰ هزار تن کالای اساسی و غیر اساسی ترخیص شده است که دویست و یازده  هزار و  ۳۷۲ تُن در جریان تشریفات گمرکی است.

استاندار هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: گمرکات استان هرمزگان تمامی تسهیلات گمرکی از جمله ترخیص نسیه و درصدی را جهت آسان سازی فرآیند ترخیص محموله های لاستیک به واردکنندگان این کالا ارائه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه