English

فریدون همتی تاکید کرد؛

انتقال حساب شرکت‌های مستقر در هرمزگان و منطقه از تهران به بندرعباس

استاندار هرمزگان بر لزوم و ضرورت انتقال حساب شرکت‌های مستقر در استان و منطقه از تهران به بندرعباس تاکید کرد و گفت: حضور برخی مدیران و اعضای هیات مدیره های صنایع هرمزگان در خارج از محل طرح و در تهران است که باید تمامی هیات مدیره و مسوولان آن در منطقه محل فعالیت مستقر شوند.

انتقال حساب شرکت‌های مستقر در هرمزگان و منطقه از تهران به بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست بررسی مشکلات زیرساختی و زیست محیطی منطقه ویژه انرژی بر پارسیان اظهارداشت: یکی از چالش‌ها و مشکلاتی که پیشبرد امور صنایع را با کندی مواجه می کند حضور برخی مدیران و اعضای هیات مدیره های صنایع هرمزگان در خارج از محل طرح و در تهران است که باید تمامی هیات مدیره و مسوولان آن در منطقه محل فعالیت مستقر شوند.

وی در این نشست که با حضور احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان داشت: بر لزوم و ضرورت انتقال حساب شرکت‌های مستقر در استان و منطقه از تهران به بندرعباس تاکید کرد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: علاوه بر جمع شدن دفاتر تهران و حضور نیروها در آن شهر که هزینه های را بر دوش منطقه مترتب کرده باید حساب های بانکی نیز در اسرع وقت در بانک های استان و شهرستان منتقل شود.

این مورد مورد تصویب این نشست قرار گرفت و مسوول پیگیری مصوبات نیز تعیین شد.

در سفر امروز استاندار هرمزگان به شهرستان پارسیان چندین طرح عمرانی و کشاورزی به ارزش ۷۹۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح و بهره برداری از دبیرستان ۱۸ کلاسه فاطمیه پارسیان، پارک دولت شهر پارسیان، دیوار سنگی آبراه شهر دشتی، هشت هکتار گلخانه، مرحله نخست کانال هدایت سیل در شهر کوشکنار و رمپ فلزی شناور و ایستگاه آتش نشانی بندر شیو از جمله این طرح‌ها بود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه