English

تخصیص ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های مواصلاتی هرمزگان

استاندار هرمزگان بر استفاده از منابع اعتباری و پیش بینی اعتبارات لازم به منظور اتمام پروژه ها تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: در مجموع ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های مواصلاتی استان اختصاص یافت.

تخصیص 640 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های مواصلاتی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست بررسی پیشرفت راه‌های اصلی و کریدور ساحلی هرمزگان، افزود: ۳۵۰ میلیارد ریال از این اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری، ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای و ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب برای توسعه راه‌های هرمزگان اختصاص یافت.

همتی با اشاره به تخصیص یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل کریدور ساحلی غرب هرمزگان گفت: ۱۲قطعه در کریدور ساحلی غرب استان در حال اجراست که از مجموع تخصیص ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کریدور ساحلی جنوب کشور،  هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال به استان تخصیص پیدا خواهد کرد.

 وی گفت: به دلیل این‌که ۶۰درصد این کریدور در هرمزگان واقع شده، پیگیری برای جذب این منابع باید با قید فوریت در دستورکار قرار گیرد.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال از این اعتبارات تا پایان سال جاری به منظور تکمیل پل گچین و گوربند و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی بندرلنگه تخصیص یافته است.

وی در راستای سرعت بخشی در انجام پروژه پل گچین دستور داد پیگیری لازم از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای برگزاری مناقصه محدود با اولویت پیمانکار فعلی انجام شود.

همتی بر استفاده از منابع اعتباری و پیش بینی اعتبارات لازم به منظور اتمام پروژه هایی که امکان بهره برداری از آن تا پایان سالجاری وجود دارد، تاکید کرد و گفت: بیش از ۲۰ هزارمیلیارد ریال قیر در اختیار وزارت راه قرار گرفته که باید پیش بینی لازم به منظور بهره برداری از این منبع صورت گیرد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: راه وشهرسازی، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، بنیاد مسکن و آموزش و پرورش باید نسبت به پیش بینی قیر مورد نیاز برای اتمام پروژه ها اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه