English

پرویز فتاح خبر داد؛

تخصیص هزینه مورد نیاز برای خرید ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز از سوی بنیاد مستضعفان

سید پرویز فتاح از تخصیص هزینه مورد نیاز برای خرید ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز از سوی بنیاد مستضعفان خبر داد.

تخصیص هزینه مورد نیاز برای خرید ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز از سوی بنیاد مستضعفان

به گزارش خبرگزاری موج، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از تخصیص هزینه مورد نیاز برای خرید 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و 1000 دستگاه اکسیژن ساز خانگی از سوی این بنیاد برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی درگیر کرونا خبر داد.

وی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن اظهار کرد: به دنبال افزایش شیوع کرونا در موج سوم و با توجه به مشکلات بیمارستان های درگیر کرونا و درخواست وزارت بهداشت، بنیاد مستضعفان تامین 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و همچنین 1000 دستگاه اکسیژن ساز خانگی را متقبل شد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بر همین اساس مقرر شد تا مبلغ 32.5 میلیارد تومان برای تامین 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و همچنین 15 میلیارد تومان برای تامین یکهزار دستگاه اکسیژن ساز خانگی، در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در توافق صورت گرفته با وزارت بهداشت، 3 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی برای استان محروم ایلام، یک دستگاه برای بیمارستان کرمانشاه، 3 دستگاه برای بیمارستان های سیرجان، بم و رفسنجان در استان کرمان، 2 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی برای بیمارستان های ساوه و اراک در استان مرکزی، یک دستگاه برای بیمارستان ارومیه در آذربایجان غربی، یک دستگاه برای بیمارستان گناباد در خراسان رضوی و یک دستگاه برای بیمارستان حضرت رسول شهر تهران از سوی بنیاد مستضعفان تامین شود.

هزینه خرید این تجهیزات به حساب وزارت بهداشت و درمان واریز می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه