English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عنوان کرد؛

میناب باید در اعتبارات و حمایت ها ویژه دیده شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: امیدواریم با تلاش های مسئولان، دولت‌مردان و کارگزاران نظام اسلامی توجه ویژه‌ای به شهرستان میناب شود و به این بسنده نشود که فرمانداری میناب ویژه است بلکه باید در اعتبارات و حمایت ها ویژه دیده شود.

میناب باید در اعتبارات و حمایت ها ویژه دیده شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی مراسم معارفه حجت اسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب در مسجد جامع برگزار شد.

مجید سلحشور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در این مراسم ضمن خیر مقدم عنوان کرد: نهاد مقدس نماز جمعه باتوجه به اینکه یک شبکه گسترده در سراسر کشور است، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و یک نهاد بسیار مقدس، مهم و تاثیر گذار است.

وی اظهار داشت: هر گاه بخواهیم گفتمان و کاری را در جامعه نهادینه کنیم از طریق این نهاد فرهنگی مقدس با این ظرفیت بزرگ میتوان انجام داد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: میناب همواره در همه عرصه و میدان ها ضمن پشتیبانی از ولایت، فرزندان بسیار زیادی را تقدیم انقلاب کرده است 

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران نماز جمعه به عنوان مرکز وحدت امت اسلامی نقش بی بدیلی را را برعهده دارد گفت: مشروعیت نماز جمعه ها به واسطه ولایت است و نمازهای جمعه با شکوه و با صلابت برگزار شود.

وی با بیان اینکه محور بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند عنوان کرد: نماز جمعه باید حافظ امید مردم باشد و روحیه انقلابی را در جامعه و مردم بدمد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه میناب شایسته خدمت بیش از آنچه اکنون است را دارد اظهار داشت: میناب با مردمی مومن، با عقبه‌ای قوی و ریشه دار در مساله ایمان و تقوا است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی شهرستان میناب به حق خود نرسیده است و آنچه که استحقتاقش را داشته است نرسیده است؛ مردم میناب شایسته بیشتر از این ها در حوزه خدمت گذاری هستند 

وی با بیان اینکه امیدواریم با تلاش های مسئولان، دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی توجه ویژه ای به شهرستان میناب شود گفت: به این بسنده نشود که فرمانداری میناب ویژه است بلکه میناب باید در اعتبارات و حمایت ها ویژه دیده شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان افزود: میناب ظرفیت های بسیاری با توجه به نزدیک بودن به دریا دارد و باید این گسترش در شهرستان به گونه ای توسعه صورت گیرد که میناب به دریا متصل و به عنوان یک شهر بندری بتواند به عنوان دومین استان ایفای نقش کند.

گفتنی است، در این مراسم حکم انتصاب حجت اسلام محسن ابراهیمی توسط رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان قرائت شد.

حجت‌ الاسلام ابراهیمی دارای دکترا PHD و سطح 4 تحصیلات حوزوی، تدریس در سطوح عالی حوزه علمیه در هرمزگان و عضو هیأت علمی دانشگاه جامع هرمزگان است.

مسئول دفتر تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس بخشی از سوابق اجرایی حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه