English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی مطرح کرد؛

اصلاح قانون اساسی کشور طبق اصول و با دستور رهبر انقلاب

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اگر لازم است در قانون اساسی کشور اصلاحاتی صورت گیرد، باید طبق اصول و با دستور مقام معظم رهبری و طی جلسات با کارشناسان بازنگری شود.

اصلاح قانون اساسی کشور طبق اصول و با دستور رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی  نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران بندرعباس، با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: این امام همام در شرایط حساس سکان امامت را به دست گرفتند و به خوبی در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی و مبارزه کردند.

وی اذعان داشت:  ما باید از سیره نبوی این امام  در زندگی خود بیشتر و بهتر بهره گیریم تا به سعادت و کمال برسیم.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز قانون اساسی، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین و میثاق ملی کشور است.

وی با بیان اینکه تنها کشوری که اصل نظام و حکومت را به رای مردم گذاشت جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد:  همه مردم و به ویژه مسئولان موظف به رعایت و اجرای قانون اساسی هستند.

امام جمعه بندرعباس گفت: در عمر ۴۰ ساله با برکت انقلاب اسلامی برخی از کج فهمان که قدرت کشور را به دست گرفتند با تبر به جان قانون اساسی کشور که بر گرفته از اسلام ناب است افتادند و چرا این مدعیان که خود این معادله سیاسی را قبول داشتند این قانون رعایت نمی‌کردند.

خطیب جمعه بندرعباس بیان کرد: این مدعیان یک روز به شورای نگهبان، روز دیگر به اصل ولایت فقیه و کمبود اختیارات رییس دولت و... زیر سوال می‌برند و نتیجه این کارها تقابل با قانون اساسی کشور است.

وی در ادامه افزود: اگر قانون اساسی کشور نیاز به برخی اصلاحاتی داشته باشد  باید طبق اصول و با دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)  و طی جلسات با کارشناسان بازنگری می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: این نیروی راهبردی رشادت‌ها و دلاور مردی‌های بی نظیری در تاریخ دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است و در همان روزهای آغازین جنگ موتور محرک دریایی دشمن را به کلّی نابود کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: امروز نیز حضور نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن، دریای سرخ و آب‌های بین المللی باعث اقتدار، عزت، عظمت و سربلندی ملت شریف ایران است.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: امروز نیرو دریایی ارتش و سپاه پاسداران مانند دو بال هماهنگ با یکدیگر و کنار هم به محافظت از مرزهای آبی کشور مشغول هستند و اجازه هیچ تحرک و تجاوزی را به دشمنان در مرزهای آبی را نخواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه