English

حجت اسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عنوان کرد؛

تلاش مضاعف در گام دوم انقلاب

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ما فرصت وقت از دست دادن را نداریم و در گام دوم انقلاب باید تلاش خود را افزون کنیم.

تلاش مضاعف در گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت اسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در ادامه این مراسم گفت: حلقه رابط بین امام و امت امامان جمعه هستند و نماز جمعه نماز بیداری،  بصیرت و دشمن شناسی است. 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: نماز جمعه میتواند نقش موثر در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بر  پیشبرد ، سرعت و شتاب بخشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ما نیاز به شتاب سرعت بیشتری داریم گفت:ما فرصت وقت از دست دادن را نداریم و در گام دوم انقلاب باید تلاش خود را افزون کنیم

وی با بیان اینکه تلاش کنیم از قطار انقلاب اسلامی پیاده نشویم گفت: میناب دیار محبان اهلبیت است و یکی از شهر های مهم استان هرمزگان است. 

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم به مردم خدمت کنیم گفت: مردم میناب قدردان زحمات مسئولان هستند و امروز شاهد وفاق بین اقشار مختلف بودیم؛ قطعا در دوره جدید همراه با شتاب و سزعت بیشتری خواهد بود.

عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میناب آئین تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان میناب در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای میناب برگزار شد.

محمد احمدی رئیس شورای اداری شهرستان میناب ضمن تبریک هفته وحدت عنوان کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان همیشه مردم اتحاد خود را حفظ کرده اند و کشور ایران به عنوان یک سمبل درحال درخشیدن است.

وی افزود: آنچه که می تواند ما را در جنگ اقتصادی پیروز کند اتحاد و وحدت است.

فرماندار میناب با بیان اینکه یکی از نعمت های انقلاب اسلامی نماز جمعه بوده است، گفت: دین اسلام بر نماز جماعت، جمعه و حج بسیار اشاره کرده است و امام جمعه می تواند برای یک شهر پدر معنوی باشد.

وی در پایان افزود: خداروشکر در کشور، استان و شهرستان شاهد اقدامات های خوبی در همه زمینه ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی فر امام جمعه اسبق میناب در این مراسم گفت: در این برهه زمانی وظیفه ما باید احسن العمل را انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه مشروطه از کارهایی غفلت کرد عنوان کرد: در مشروطه روحانیت کنار گذاشته شد و مردم دلسرد شدند و دشمن میخواهد مردم را دلسرد کنند.

معتمدی فر بیان کرد: هر نامه ای که از طرف دفتر بنده به ادارات بوده برای دفاع از مردم بوده است و بنده به عنوان طلبه آماده ام ، زندگی کرده ام و دارم میروم.

وی با بیان اینکه افتخار من این بوده که با مردم بوده ام گفت: خدمت گذاری، پاسخگویی و دلسوزی را سعی کرده ام در میناب جریان سازی کنم و میناب شهر انقلاب و ولایت است.

وی در پایان با بیان اینکه حجت اسلام و المسلمین صفایی حائزی انسان وارسته ای هستند، افزود: از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور فعلی و سابق بابت اعتماد به بنده تشکر میکنم.

به گزارش موج، در این مراسم حکم انتصاب علیرضا صفایی حائزی در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان به وی اعطا شد و از زحمات حجت اسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است ، حجت اسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائزی پیش از این امام جمعه شهرستان های بستک ، سیریک و بندرخمیر را در کارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه