English

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده:

نقش مهم جوانان در بیانیه گام دو انقلاب

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به نقش مهم جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که گسست میان نسل ها ادامه پیدا کند.

نقش مهم جوانان در بیانیه گام دو انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلیمن محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، در خطبه نماز جمعه این هفته، ضمن بیان این که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، بارها دشمنان  به دنبال تعرض به خاک و منافع مردم ایران بوده اند اما خوشبختانه هیچ زمانی به موفیقت نرسیده اند، گفت: ظلم و استبداد دشمنان به ویژه انگلیس و آمریکا در حافظه تاریخی ملت ایران باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام عبادی زاده ضمن اشاره به هشتم شهریور ماه، روز مبارزه با تروریسم، بیان کرد: همه جهان درگیر و گرفتار تروریسم شده است اما هیچ کشوری به اندازه کشور ما از این جریان آسیب ندیده است.

وی اذعان داشت: امروز شاهد این هستیم که حامیان تروریست خود را مدافع حقوق بشر می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این که در بیانیه گام دوم انقلاب  جوانان نقش مهمی بر عهده دارند و  آینده از آن جوانان است، گفت: باید وقایع پیش از انقلاب به خوبی و درستی برای جوانان بازگو شود زیرا که امروز دشمنان به دنبال تحریف انقلاب اسلامی و از بین بردن حقایق هستند.

وی گفت: باید حواسمان به گرگانی باشد که در کمین جوانان هستند تا از هر فرصتی برای آسیب زدن به آن ها استفاده کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده تشریح کرد: جوانان ما از گذشته اطلاع چندانی ندارند، زیرا که به خوبی مسائل از سوی گذشتگان منتقل نشده است.

وی اضافه کرد: بسیاری از مسائلی که بر نسل پیش از انقلاب گذشته است، جوانان امروز تجربه نکرده اند.

امام جمعه بندرعباس در جمع نمازگزاران ضمن اشاره به گسل و شکافی که میان جوانان امروز و نسل گذشته پیش آمده است، ادامه داد: امید داریم با حقایقی که از گذشته برای جوانان بیان می‌شود، به سمتی برویم که اجازه ندهیم که این گسست بین نسل ها ادامه پیدا کند.

وی در ادامه به صنعت چاپ اشاره کرد و گفت: صنعت چاپ جز 10 صنعت برتر جهان است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده با ابراز خرسندی از جایگاه مطلوب صنعت چاپ استان، اذعان داشت: باید تلاش کنیم تا کیفیت چاپ را بالا بریم تا سفارشات به خارج از استان سپرده نشوند. 

نماینده ولی فقیه در استان از مدیران مسئول نشریات خواست تا سفارشات چاپ خود را به بنگاه ها داخل استان بسپارند و ادامه داد: مسئولان باید با برنامه ریزی مانع از واگذاری سفارش های چاپ به خارج از استان شوند.

وی تصریح کرد: صنعتگران چاپ، صاحبان جراید و سرمایه‌گذاران و مسئولان، سه ضلع اساسی صنعت چاپ هستند و باید با همکاری یکدیگر در مسیر توسعه صنعت چاپ استان گام بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه