English

حجت‌الاسلام والمسملین محمد عبادی زاده:

جلب اعتماد مردم واجب ترین تکلیف بر نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: جلب اعتماد مردم واجب ترین تکلیف بر نیروی انتظامی است و تا زمانی که مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند، شاهد تعامل مناسب میان این دو خواهیم بود.

جلب اعتماد مردم واجب ترین تکلیف بر نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسملین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، در خطبه نماز جمعه امروز، با اشاره به آغاز هفته ناجا، اذعان داشت: نیروی انتظامی دستگاهی اجتماعی است و کار سختی را نسبت به سایر حوزه های نیروهای مسلح بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه کسانی که در تعامل با مردم هستند در معرض آسیب های زیادی قرار می گیرند و اگر بتوانند خود را به خوبی حفظ کنند، از درجات بالایی برخوردار خواهند شد، گفت: خوشبختانه پلیس در تعامل با مردم  کارهای بزرگی انجام داده است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروز تعامل پلیس با مردم، در تمام لحظات شبانه روز مشهود است، که این موضوع قابل تقدیر است.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: راه اندازی پلیس 110، برای پاسخگو کردن پلیس و تحکیم امنیت عمومی، از اقدامات ارزشمندی است که مردم از آن بهره می بردند.

وی مهمترین مسوولیت نیروی انتظامی را  ایجاد نظم اجتماعی و تأمین امنیت در جامعه بیان کرد و ادام داد: نیروی انتظامی به خوبی از عهده وظایف خود در تأمین نظم و انضباط اجتماعی برآمده است و جامعه باید شکرگزار این نعمت باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان گفت: نمی‌توان با چند مورد تخلف، تلاش همه زحمت کشان در عرصه امنیت را زیر سوال برد.  

وی افزود: جلب اعتماد مردم واجب ترین تکلیف بر نیروی انتظامی است و تا زمانی که مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند، شاهد تعامل و رابطه مناسب میان این دو خواهیم بود.

حجت‌الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: در صورت وجود آسیب اجتماعی در جامعه، انگشت ها به سمت نیروی انتظامی اشاره می‌رود؛ درصورتی که نباید فراموش کرد نیروی انتظامی به وجود آورنده ی  این معضلات نیست، بلکه عوامل و کم کاری های زیادی در ایجاد آسیب های اجتماعی دخیل هستند و نیروی انتظامی، در انتهای این چرخه قرار گرفته است و تنها وظیفه ی برخورد با این معظلات را بر عهده دارد. 

وی گفت: اینکه در برابر تمامی آسیب های اجتماعی انگشت اشاره به سمت نیروی انتظامی باشد، بی‌انصافی است، همه ما در برابر ایجاد این معضلات اجتماعی مسئول هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اذعان داشت: چرا می‌گویند به جای کار سرهنگی به سمت کار فرهنگی برویم و به  نیروی انتظامی اعتراض می‌شود.

وی بیان کرد: شخصی که اعتراض می‌کند چرا خود در بخش فرهنگی ضعیف عمل کرده است.

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه خطبه این جمعه به روز روستا و عشایر اشاره کرد و گفت: روستا و روستائیان نقش بسیار پررنگی در  اقتصاد ملی ایفا می کنند، که متاسفانه این سهم رو به کاهش است.

وی با اشاره به نقش تولیدکنندگی روستاها، ادامه داد: امروز سهم روستا در اقتصاد ملی بسیار پایین بوده و روستاها خود مصرف‌کننده شده‌اند. 

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر گسترش و حفظ فرهنگ مردم روستاها و روستا نشینان، اضافه کرد: خدمات نباید تنها متمرکز به شهرها باشد، بلکه باید خدمات رسانی را به سمت روستاها برده و از ظرفیت مولد روستاها بهره بیشتری ببریم.

وی با اشاره بر لزوم اجرای طرح های مناسب در روستاها، گفت: امروز شاهد مهاجرت معکوس جوانان برای بازگشت به روستاهایشان هستیم و این موضوع سبب آبادانی روستاها می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: دولت به دنبال بستن بودجه کشور بدون اتکا به درآمدهای نفتی است، که این موضوع یعنی پیروزی ملی و حرکتی برخاسته از فشار حداکثری دشمنان.

حجت الاسلام عبادی زاده بیان داشت: تراز صادرات کشور رو به افزایش است و این یعنی محاسبات دشمنان شکست‌خورده است؛ التماس دشمن برای مذاکره با مسئولان کشورمان نشان از شکست خوردن فشار حداکثری دشمنان است و این مقاومت مردم بود که اینچنین دستاوردی را به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم در تأمین معیشت خود زیر فشار هستند، تصریح کرد: مسئولین به وضعیت دشوار مردم رسیدگی کنند و شرایط را بهبود بخشند تا قله های فتح ناشدنی به دست مردم فتح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه