English

افتتاح ۴۰ صندوق قرض الحسنه مردم یار در هفته بسیج

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: 40 صندوق قرض الحسنه مردم یار در هفته بسیج با مشارکت بانک رسالت افتتاح می‌شود.

افتتاح 40 صندوق قرض الحسنه مردم یار در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ مهدی کبیری پور در نشست خبری که در ساختمان هنر و رسانه استان قم برگزار شد، با اشاره به شعار محوری بسیج اظهار کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور شیوع یافته و شرایط اقتصادی دشواری گریبانگیر مردم شده است برنامه های این هفته با هدف خدمات رسانی به مردم است وعمده برنامه های فرهنگی و بصیرتی در فضای مجازی اجرا می شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه هایی که در حوزه خدمت رسانی انجام خواهد شد، گفت: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مردم یار از مهمترین برنامه های این هفته است که در این ایام 40 صندوق قرض الحسنه با مشارکت بانک رسالت افتتاح می‌شود.

همچنین از گروه های جهادی که در سامانه بسیج ثبتنام کرده و فعال هستند نیز 250 گروه جهادی اعلام آمادگی کردند و برای مقابله با کرونا و کمک به معیشت مردم فعالیت می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم اضافه کرد:  شاخص ترین اقدامی که گروه های بسیجی در این هفته انجام می دهد توزیع 30 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان است که روز سه شنبه به مناسبت شهادت شهید زین الدین به صورت نمادین 6 هزار و 90 بسته آن به نمایش گذاشته شد که از ابتدای هفته بسیج، توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه 300 نفر از طلاب خواهر و برادر در بیمارستان ها به خدمات رسانی اهتمام دارند، تصریح کرد: روزانه 47 تا 50 نفر به صورت نوبتی در بیمارستان ها حضور دارند.

کبیری پور اضافه کرد: 600 سری جهیزیه برای خانواده های نیازمند تهیه می شود که این جهیزیه با کمک خانواده های نیازمند و بانی تهیه می شود و 5 تا 10 میلیون این جهیزیه از طریق این افراد و مابقی آن از طریق سپاه تهیه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه