English

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم:

مردم قم پیشگام کمک‌های مومنانه/مواسات به فرهنگ تبدیل شده است

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه مردم قم پیشگام کمک‌های مؤمنانه هستند گفت: این امر خداپسندانه در قم به یک فرهنگ تبدیل شده و بسیار ارزشمند است.

مردم قم پیشگام کمک‌های مومنانه/مواسات به فرهنگ تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم در حاشیه برگزاری رزمایش توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی که پیش از ظهر امروز در مصلای قدس قم برگزار شد اظهار داشت: بسیج و سپاه پیشتاز خدمت رسانی به نیازمندان و کسانی که به واسطه کرونا مشکلات معیشتی برایشان پیش آمده است.

وی ادامه داد:در این مقطع ۳۰ هزار بسته معیشتی هر بسته‌ای به ارزش ۴۰۰ هزار تومان با کمک نهاد‌ها و مردم تهیه شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم افزود: در ابتدای شیوع ویروس کرونا افراد نیازمند شناسایی و محله‌ها دسته بندی شد و مجموعه کل استان قم به حدود ۱۱۷ محله تقسیم شده است و کمک‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

 وی تصریح کرد: امروز به واسطه سالروز شهادت شهید زین الدین و به عدد شهدای استان قم ۶۰۹۰ بسته معیشتی به نمایش در آمده، اما ۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده که تا  ۱۵ روز آینده توزیع خواهد شد.

 شاهچراغی ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه تبدیل به یک فرهنگ شده است که بیانگر ویژگی‌ها و خصایل انسانی و خوب مردم استان قم است.

 فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم عنوان کرد: ان شاالله با این کمک‌های مؤمنانه بخشی از مشکلات افرادی که به واسطه کرونا با مشکلات معیشتی روبرو شده اند برطرف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه