English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

کرونا روحیه دفاع مقدس در جامعه را زنده کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط کنونی همان روحیه و فضای دوران دفاع مقدس حتی قوی‌تر با حضور اقشار مختلف مردم اصناف، تولید کنندگان، کارمندان، صنعت گران، کشاورزان، ورزشکاران شکل گرفته است.

کرونا روحیه دفاع مقدس در جامعه را زنده کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مصطفی کاویانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت و حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در رزمایش کمک‌های مومنانه، اظهار کرد: این رزمایش که به فرموده مقام معظم رهبری راه اندازی شد یک جهش و حرکت عظیمی را در سطح کشور راه انداخته است.

وی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه در شرایطی که کرونا بازار برخی از کسب و کار‌ها را کساد کرده، می‌تواند گام مهمی در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا باشد.

کاویانی افزود:اجرای رزمایش کمک مومنانه جدا از کمیت آن می‌تواند در ترویج فرهنگ نوع دوستی که ریشه در آموزه‌های دینی دارد، اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه روحیه بسیجی بودن ایرانیان را به نمایش گذاشته، افزود: به برکت منویات مقام معظم رهبری موج عظیمی از همدلی و همراهی در بین تمام اقشار کشور برای کمک به آسیب دیدگان کرونا شکل گرفته است و مردم نوع دوست کشور که مورد خطاب و تاکید مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه قرار گرفتند با توجه به عشق و علاقه‌ای که به ولایت دارند صحنه‌های بسیار زیبا و کم نظیری را در کمک به اقشار اسیب پذیر جامعه نشان دادند.

کاویانی همچنین خاطر نشان کرد:خلق صحنه‌های زیبای کمک‌های مومنانه اقشار مختلف مردم برای آسیب دیدگان کرونا، مشارکت و حضور گسترده مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس را در ذهن زنده و مجدد تداعی کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به حضور فعال خیرین در رزمایش مومنانه گفت:حضور خیرین در رزمایش مومنانه حضوری ارزشمند بود تا جایی که حتی برخی از افرادی که نسبت به انقلاب کمی بی تفاوت بودند به جهت حس نوع دوستی به هموطنان در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه تا کنون در رزمایش مومنانه بیش از هزار سبد کالای معیشتی و بهداشتی به نیازمندان اهدا گردیده، اظهار داشت:از امروز به بعد نیز شاهد ادامه مراحل بعدی رزمایش کمک مومنانه خواهیم بود.

کاویانی افزود سازمان بسیج کارگری، کارخانجات،مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی استان قم نقش پررنگ و مؤثری در موفقیت رزمایش کمک‌های مومنانه استان داشته اند.

مدیر کل کار و امور اجتماعی افزود:اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قم در مراحل قبلی رزمایش مومنانه نیز به صورت نقدی و کالایی مشارکت فعالانه داشتند.

کاویانی در ادامه فعالیت‌های بسیج کارگری را ایثار و فداکاری دانست و افزود:کارگران بسیجی در استان قم با شیفت‌های ایثار، بار دیگر فداکاری را معنا کرده و برای تولید بیشتر همت کرده اند.

وی ادامه داد:بسیج کارگری طی برهه‌های مختلف برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و ارتقای تفکر ناب بسیجی در جامعه کارگری همواره برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده و از تمام توان خود برای جهش تولید و ارتقای بهره‌وری بهره برده است که برنامه‌ی شیفت ایثار نیز از همین برنامه هاست.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم خاطر نشان کرد:بیشترکشور‌های مطرح جهان هنوز هم با کمبود وسایل و مواد ضد عفونی کننده مواجه اند، ولی کارگران ایران اسلامی و علی الخصوص کارگران عزیز و جهادگر استان قم با شیفت‌های کاری فشرده از قبیل: شیفت ایثار، خیلی زود احتیاج جامعه پزشکی را برطرف کرده و وقتی کشور احساس نیاز کرد با گذشت و ایثار، خط تولید خود را تغییر دادند تا سهمی در سلامت و تندرستی جامعه داشته باشند.

وی ادامه داد :به همین منظور با شیوع بیماری کرونا در اقصی نقاط کارگران و کارخانجات با تلاش‌ها و زحمات خود نقش تاثیر گزاری در جامعه انجام دادند تا با به حرکت درآمدن چرخ تولید و جلوگیری از رکود در اقتصاد جامعه و همچنین تولید کالا‌های ضروری و اساسی از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده باعث شدند که جامعه پزشکی و مدافعان سلامت در این زمینه احساس کمبود نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی