English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیمارستان‌های کرمانشاه همگی درگیر کرونا شده‌اند/ بیماران کرونایی به ۱۰۰۷ نفر رسید

ابراهیم شکیبا گفت: متأسفانه تاکنون ۸۷۵ فوتی قطعی ناشی از کرونا و ۵۰۰ مورد هم فوتی مشکوک به کرونا داشته‌ایم که تشخیص کرونا این افراد با سی‌تی‌اسکن و... انجام‌شده و این وضعیت نگران‌کننده است.

بیمارستان‌های کرمانشاه همگی درگیر کرونا شده‌اند/ بیماران کرونایی به 1007 نفر رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بستری بودن بیش از هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: متأسفانه در روز گذشته تعداد بستری‌های کرونا در کرمانشاه به ۱۰۰۷ نفر رسید که از این تعداد ۱۳۰ نفر در ICU بستری هستند، بعلاوه روز گذشته ۱۴۷ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و در مقابل تنها ۵۹ مورد ترخیصی داشته‌ایم و این یعنی بیش از دو برابر ترخیصی‌ها، موارد بستری وجود دارد.

شکیبا به درگیری بسیاری از نیروهای کادر درمان و ابتلای آن‌ها به کرونا اشاره کرد و افزود: تاکنون 42 باشگاه بدن‌سازی، 171 آرایشگاه زنانه، 79 قلیانسرا، 85 تالار، 74 مرکز شیرینی فروشی و بستنی‌فروشی و 126 واحد صنفی دیگر تعطیل‌شده‌اند و همچنین 12 نفر از صاحبان مجالس عزا و عروسی که ایجاد مشکل کرده بودند نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتقاد از اینکه علی‌رغم سخت‌گیری‌ها و نظارت‌ها بازهم شلوغی‌ها در سطح استان و خیابان‌ها زیاد است، تأکید کرد: هنوز وضعیت آرامستان ها و ناوگان حمل‌ونقل هم علی‌رغم اینکه قدری نسبت به اجرای پروتکل‌ها حساس‌تر شده‌اند همچنان وضعیت مطلوبی ندارند و برخی مشاغل علی‌رغم تعطیلی اقدام به بازگشایی غیرقانونی اماکن خودکرده‌اند که و قطعاً برای کنترل شیوع بیشتر کرونا می‌بایست دستگاه قضا به‌صورت جدی وارد عمل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه