English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

سیر بستری‌های کرونا بر ترخیصی‌ها پیشی گرفته است/ وضعیت کرونا کرمانشاه را قرمز بدانید

محمود رضا مرادی در جلسه استاد کرونا کرمانشاه با اعلام وضعیت زرد در کرمانشاه گفت: در حال حاضر میانگین فوت روزانه شهریور ۱.۳ نفر است و وقتی اپیدمی آغاز شود، دو تا سه هفته بعدازآن شاهد افزایش فوتی‌ها خواهیم بود.

سیر بستری‌های کرونا بر ترخیصی‌ها پیشی گرفته است/ وضعیت کرونا کرمانشاه را قرمز بدانید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هشدار سیر صعودی کرونا در کرمانشاه ابراز داشت: وضعیت کرونا در کرمانشاه در حال حاضر زرد است، اما با توجه تعداد بستری‌های کرونا در استان که از ۱۷۰ نفر به ۳۶۲ نفر رسیده، باید در تصمیم‌گیری‌ها استان را قرمز فرض کنیم.

وی در خصوص وضعیت کنونی کرونا در کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یازده هزار و ۹۶۵ نفر در استان بستری‌شده‌اند و در حال حاضر ۶۷ نفر از مبتلایان کرونا در ICU بستری بوده و ۲۱ نفر هم از لوله‌گذاری تنفسی استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان ساخت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ بیمار جدید در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری و ۹۵ نفر ترخیص شدند که متأسفانه روند بیماران بستری نسبت به ترخیصی‌ها در حال افزایش است و روزانه حدود 20 نفر بیشتر می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هشدار نسبت به اینکه سن ابتلا به کرونا به سمت جوانان در حال حرکت است، اظهار داشت: میانگین سن ابتلا به کرونا در مردان ۴۳ سال و در زنان ۴۴.۵ سال است و متأسفانه ۵۸.۵ درصد فوتی‌های کرونا را نیز مردان تشکیل می‌دهند.

مرادی بابیان این مطلب که شهرستان‌های سنقر و کلیایی، گیلانغرب، کنگاور، کرمانشاه و پاوه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، تصریح کرد: درمجموع استان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونا قرار دارد، اما از هم‌اکنون باید در تصمیم‌گیری‌ها وضعیت را قرمز در نظر بگیریم، چراکه سیر مبتلایان در حال افزایش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه