English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشدار داد:

پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، کرونا با شدت بازمی‌گردد

محمودرضا مرادی در حاشیه ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه گفت: به‌واسطه همکاری مؤثر مردم در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد سیر کاهشی مبتلایان و بستری‌های کرونا در استان هستیم اما باید پروتکل‌های بهداشتی همچنان رعایت شود.

پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، کرونا با شدت بازمی‌گردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سیر بیماری کرونا در کرمانشاه، تأکید کرد: روند رو به کاهش کرونا در کرمانشاه شکننده است و به‌محض عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازهم با پیک کرونا مواجه می‌شویم.

مرادی با تأکید بر اینکه کرمانشاه هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد خاطرنشان ساخت: سه اصل فاصله اجتماعی، ماسک زدن و شست و شوی مرتب دست‌ها تنها راه نجات از ابتلا به کرونا است و مردم باید با دقت این موارد را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن برخی رویدادها ازجمله برگزاری آزمون‌های سراسری، بازگشایی مدارس در شهریور و... می‌تواند در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سیر صعودی کرونا را رقم بزند، بنابراین مردم و به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان باید در این زمینه به جد رعایت نکات بهداشتی را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص توصیه‌های فصل پاییز و زمستان نیز گفت: در این فصول احتمال همپوشانی آنفلوانزا با کرونا وجود دارد و باید برای این شرایط آماده شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه