English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

مردم رعایت کنند، سه هفته دیگر پیک کرونا را رد می‌کنیم

محمودرضا مرادی با اعلام خبر تقاضای اعمال محدودیت‌های بیشتر در ستاد کرونا کرمانشاه گفت: مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، تا سه هفته دیگر روند ابتلا به کرونا در کرمانشاه کاهش می‌یابد.

مردم رعایت کنند، سه هفته دیگر پیک کرونا را رد می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شرایط فعلی شیوع کرونا در کرمانشاه را قرارگیری در پیک اول موج کرونا عنوان کرد و ابراز داشت: طبق بررسی‌های انجام‌شده به شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، حداکثر تا سه هفته آینده پیک کرونا در کرمانشاه پشت سر گذاشته‌شده و شاهد سیر کاهشی بیماری خواهیم بود.

مرادی همچنان وضعیت کرمانشاه را در حد قرمز شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تأخیر درگیری استان کرمانشاه در موج اول کرونا امروز هم به لحاظ امکانات و هم آمادگی در مقابله با کرونا در وضعیت نسبتاً بهتری در مقایسه با دیگر استان‌ها قرار داریم.

وی از اعمال 33 محدودیت کرونایی در سطح استان کرمانشاه خبر داد و اعلام داشت: طبق درخواست به ستاد ملی کرونا موارد همچون تعطیلی بازارچه‌ها، تعطیلی دفاتر پیشخوان و کاهش 50 درصدی پرسنل و کارکنان حاضر در محل ادارات کرمانشاه را ارائه داده‌ایم و منتظر اعمال‌نظر نهایی هستیم.

جان‌باختگان کرونا در کرمانشاه به ۲۴۷ نفر رسید

گفتنی است که در حال حاضر تعداد جان‌باختگان کرونا در استان کرمانشاه به ۲۴۷ نفر رسیده است که سهم 24 ساعت گذشته تاکنون ۷ نفر بوده که ۵ نفر مربوط به شهرستان کرمانشاه، ۱ نفر جوانرود، ۱ نفر مربوط به شهرستان اسلام‌آباد غرب می‌باشد.

بر اساس اعلام رئیس کمیته اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از میان فوت‌شدگان ۶۱ درصد آقایان و ۳۹ درصد خانم‌ها هستند و در حال حاضر ۴۴۰ نفر در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

محمدی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ مورد جدید که از این تعداد ۳۷ نفر در بین بستری‌شدگان تست آن‌ها مثبت اعلام‌شده، خاطرنشان ساخت: در شبانه‌روز گذشته ۳۷ نفر بهبود یافتند و از بیمارستان ترخیص شدند.

وی تعداد آزمایش انجام‌شده برای تشخیص کرونا در کرمانشاه را ۳۵۸۹۹ نمونه عنوان کرد که از این تعداد ۳۷ مورد مربوط به ۲۴ ساعت گذشته می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه