English

طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون:

فوتی‌های کرونا در کرمانشاه به ۲ نفر رسید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلابه کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۰۸۷ نفر رسید.

فوتی‌های کرونا در کرمانشاه به ۲ نفر رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه ابراز داشت: هم‌اکنون ۳۳۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه را دو نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است و یک نفر نیز در شهرستان کنگاور در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۷۱ نفر رسید.

گفتنی است که از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در کرمانشاه تاکنون ۱۱۹۰۲ نفر بستری و ۱۰۹۹۸ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌شده و ۵۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی