English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تعداد جان‌باختگان مبتلا به کرونا در کرمانشاه به ۵۰۰ نفر رسید

ابراهیم شکیبا اعلام کرد: با ثبت یک مورد فوتی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان مبتلابه کرونا در کرمانشاه به ۵۰۰ نفر رسید.

تعداد جان‌باختگان مبتلا به کرونا در کرمانشاه به ۵۰۰ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام خبر آمار جان‌باختگان کرونا در کرمانشاه، گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد مثبت مبتلابه کرونا شناسایی‌شده‌اند که از این تعداد ۱۲ مورد مثبت بستری‌شده و ۱۸ مورد مثبت نیز سرپایی بودند و هم‌اکنون ۲۲۲ بیمار در مراکز درمانی استان بستری می‌باشند.

وی اظهار داشت:با فوت ۱ نفر دیگر طی شبانه‌روز گذشته، تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در کرمانشاه به ۵۰۰ نفر رسید.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی شبانه‌روز گذشته تست کرونا ۱۲ بیمار بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون به ۳۳۴۰ نفر رسید.

شکیبا افزود: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تاکنون در استان ۱۰۳۴۰ نفر بستری و ۹۶۱۹ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • کرناچی

    بله متاسفانه آمار فوتی های کرمانشاه هست
    نزول شده وکلا از روز اول تا حالا یعنی8ماه کل استان کرمانشاه 500نفر مردن در حالی که اول رعب و وحشت میکردند ما گفتیم روزی 50تا60
    هم تو خود کرماشا میمیرند
    ولا نزولی شده واین خلاف انتظارت از استانه
    به حمداللاه که این معزل کرمانشاه هم بر طرف بشه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه