English

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد:

تهدید علیه بهداشت عمومی در لرستان جرم است

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد، گفت: تهدید علیه بهداشت عمومی در کشور و لرستان جرم است اما، در حال حاضر، تصمیم‌گیری در شرایط کرونایی با ستاد مقابله با کرونا است.

تهدید علیه بهداشت عمومی در لرستان جرم است

داریوش شاهون‌وند دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج لرستان، گفت: هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است و مجموعه دادستانی به عنوان مدعی‌العموم با متخلفان برخورد می‌کند.

شاهون‌وند، در پاسخ به این پرسش که مردم و جامعه رسانه‌ای استان از عدم رعایت نکات بهداشتی توسط برخی شهروندان و روستائیان، و نحوه مقابله‌ با کرونا در لرستان گلایه‌مند هستند، تصریح کرد: در شرایط فعلی و بر اساس قانون، تصمیم‌گیری در شرایط کرونایی، با ستاد استانی مقابله با کرونا است.

استانداری بر اجرای کامل مصوبات ستاد مقابله با کرونا نظارت کند

دادستان خرم‌آباد، افزود: در راستای حفاظت از حقوق عامه مردم، اینجانب مکاتبه‌ای هم با استاندار لرستان داشته‌ام تا نسبت به رفع نگرانی بهداشتی مردم اقدامات لازم صورت گیرد، چراکه استانداری باید بر اجرای صحیح مصوبات خود نظارت دقیق و کامل نیز داشته باشد.

او، تاکید کرد: دادستانی خرم‌آباد با هرگونه اقدامی که بهداشت عمومی را تهدید کند برخورد خواهد کرد و در صورت درخواست ستاد مقابله با کرونا در لرستان، اقدامات تامینی لازم صورت خواهد گرفت.

دادستانی خرم‌آباد، حافظ منافع عموم مردم است

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد، گفت: به هر روی دادستانی مرکز استان به عنوان مدعی العموم، حافظ منافع عامه مردم است و در این مسیر با احدی مماشات نخواهیم کرد، لذا به منظور رفع نگرانی‌های بهداشتی مردم اقداماتی صورت گرفته که در حال بررسی و پیگیری است و چنانچه اقدام قابل قبولی انجام نشود، با ورود میدانی به موضوع، ضمن برخورد با خاطیان، از اقدامات مشابه جلوگیری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه