English

رسایی در همایش "نه به روحانی"

کلید روحانی را خواهیم شکست/ مردم از وضعیت کشور ناراضی هستند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجلس آینده خواهد گفت که روحانی باید برود.

کلید روحانی را خواهیم شکست/ مردم از وضعیت کشور ناراضی هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا در همایش"نه به روحانی" که عصر امروز در در سالن همایش های عرفان برگزار شد، اظهار داشت: اسم این همایش را خداحافظ روحانی گذاشتیم و نام این همایش بی دلیل نبود چرا که انتقادات بسیاری به وضعیت این کشور وارد است.

وی ادامه داد: مهم ترین وظیفه من و هرنمآینده ای این است که بر دولت و رفتار آن نظارت کند.

رسایی افزود: انشالله در آینده اکثریت مجلس خواهد گفت که روحانی باید برود.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: مدرس یک نفر بود اما کاری کرد که اخلاق شاهی پایان پیدا کرد و رضا شاه رفت.

وی ادامه داد: باید مجلس کارامد، انقلابی باشد و تن به اشرافیت و تن پروری ندهد تا بتواند از حقوق ملت دفاع کنند.

وی افزود: از اشکالات دموکراسی آن است که مشهورترین افراد شناخته شده در جامعه در لیست‌ها جایگاهی ندارند اما باید ظرفیت‌های انقلاب توسط مردم جامعه بیشتر دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه من تعهد به هیچکسی ندارم و این حرفم به لیست‌های گردن کلفتی که به دنبال حذف من هستند برمی‌گردد، اظهار داشت: من اگر در لیست احزاب نباشم حتما در لیست مردم هستم.

رسایی ادامه داد: انتقادات زیادی به انجام وظایف در کشور وارد است که حجم زیادی از آن به شخص روحانی برمی‌گردد.

نمآینده سابق مجلس تصریح کرد: تیتر یک امروز روزنامه‌های اصلاح طلب رفتن روحانی بود اما آنها به دنبال رد گم کنی از عملکرد رئیس‌جمهور هستند.

وی با بیان اینکه مسیر پارلمان آتی باید به دنبال نظارت جدی بر عملکرد دولت باشد گفت:‌ عملکرد روحانی در جامعه نشان داده است که وی به هیچ وجه مقبولیت ندارد.

وی افزود: باید مجلسی تشکیل دهیم که انقلابی، مردمی باشد و تن به اشرافیت و رفاه طلبی ندهد و در برایر مستکبرین سر فرود نیاورد.

نمآینده سابق مجلس گفت: کسی که تا حالا در عمر خود به پمپ بنزین نرفته و از ماشین خود پیاده نشده و دست در جیب خود نکرده که پول یک باک بنزین ٦٠هزارتومانی که الان به ١٨٠تومان افزایش یافته را بدهد، می نشیند در دفتر خود و تصمیم میگیرد که قیمت را افزایش دهد چرا که درد مردم را نمی داند.

وی با بیان اینکه بعد از تصمیم بنزینی تا دیروز آقای روحانی با مردم حرف نزده است، تصریح کرد: اگر دیروز هم اقدام به برگزاری نشست خبری کرده بخاطر این است که احساس خطر کرده است.

رسایی افزود: مجلسی باید روی کار اید که دهانش باز باشد و دهان زمانی باز می شود که جیب بسته باشد لذا اگر میبینید نظارت محلس فعلی کج است بخاطر باز بودن جیبش است.

وی ادامه داد: مهمترین مشکل فعلی کشور را اخلاق حاکم بر دولتمردان می دانیم چرا که اخلاق حاکم رفاه طلبی، اشرافی گری، اعتماد به دشمن است.

رسایی گفت: آقای روحانی و دولتش به مسیر انقلاب و مردم بازگردند و به دشمن اعتماد نکنند چرا که اگر به این روش خود ادامه دهند چاره ای نیست جز باز کردن پیچ و مهره های این دولت.

وی اظهار کرد: مردم از این وضعیت ناراضی اند لذا این همایش نامش خداحافظ روحانی است لذا باید این اخلاق حاکم تغییر کند.

رسایی گفت: آقای روحانی در زمان انتخابات کلیدی را به مردم نشان داد که کلید تسلیم و دروغ بود و ٦سال مردم را در برابر دشمن نگه داشت.

وی گفت: آقای روحانی با کلید خود درهای پیشرفت  و افتخار این کشور را قفل کرد.

رسایی افزود: انشالله با رای ملت این کلید آقای روحانی را میشکنیم و با کلیدی که امام به ما داد یعنی اعتماد به مردم و توکل برخدا حتی اگر رای هم نیاوریم، این میدان راخالی نخواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    یعنی واقعامیشه مجلسی تشکیل داده بشه که مردمی باشه وسرمایه داری نباشه واقعاقابل باوررررره ؟؟؟
    هرکی میاد یه حرفی میزنه جوجه روآخرپاییزمیشمارن
    هرکی بالامیره دیگه پایینونگاه نمیکنه همه به فکرجیب خودشونن گوش ماهاازاین حرفها پره
    حیف اون جووناوشهیدایی که به خاطر شماها پرپرشدن که حالا یه سری سودجو استفاده ببرن واسم نظام رو بد در کنن و مردم و نسبت به اسلام و دین بد کنن آخه اگه مسلمون واقعی باشن که ‌وظایفشون‌ و درست انجام میدن
    آه شهیدا و مردم مظلوم دامنشونو بگیره

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه