English

یک نهاد حقوق بشری:

ترامپ به آل خلیفه برای سرکوبگری‌های اخیر چراغ سبز داد

یک نهاد حقوق بشری بین المللی از دولت دونالد ترامپ خواست اقدامات نیروهای امنیتی بحرین در منطقه الدراز را محکوم کند.

ترامپ به آل خلیفه برای سرکوبگری‌های اخیر چراغ سبز داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه اللؤلؤة، برایان دولی، مدیر سازمان بین‌المللی "اول حقوق بشر" گفت: حملات اخیر علیه تظاهرکنندگانی که به صورت مسالمت‌آمیز در منطقه الدراز تجمع کرده بودند، نشان می‌دهد که نظام بحرین از سخنانی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به حمد عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین گفته بود به عنوان اشاره‌ای برای تشدید سرکوب استفاده کرد.

وی گفت: حمله نیروهای امنیتی بسیار نگران کننده است. بسیار ناراحت کننده است که این حمله تنها دو روز بعد از دیدار ترامپ با پادشاه بحرین صورت گرفت. ترامپ به پادشاه بحرین گفت که هیچ گونه نکته منفی بر روابط میان دو کشور وجود ندارد.

وی تأکید کرد: ترامپ باید فورا این حملات را محکوم کرده و توضیح دهد که سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم به روابط دوجانبه با بحرین لطمه می‌زند.

از سوی دیگر ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه ضمن اعلام عزای عمومی در بحرین به خاطر کشته شدن پنج شهروند به دست نیروهای امنیتی، خواهان تشدید اقدامات انقلابی از طریق روش‌های قانونی شد.

این ائتلاف آمریکا را مسئول کشتار منطقه الدراز دانست و تأکید کرد که نظام آل خلیفه فاقد مشروعیت است و "با اراده مردم و جوانانی که عاشق شهادت هستند"، سرنگون خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه