English

رضا اردکانیان خبر داد

تحقق آبرسانی به ۴۰۰ روستا با سرمایه گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان

وزیر نیرو از آبرسانی به 400 روستا با سرمایه گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان خبر داد.

تحقق  آبرسانی به 400 روستا با سرمایه گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضا اردکانیان،‌ وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری از  طرح های آبرسانی که در استانداری همدان انجام شد،‌ با اشاره به تحقق  آبرسانی به 400 روستا با سرمایه گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان،‌ گفت: این طرح در قالب هفته بیست و یکم پویش بزرگ "هرهفته؛الف_ب_ایران" گنجانده شده و در مجموع برای آبرسانی به این روستاها ۳۷۹ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری شده است.

رضا اردکانیان با بیان اینکه با آبرسانی به این روستاها ۲۸۱ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند اظهار داشت: به منظور اجرای این طرح، حفر و بهسازی بیش از ۶۷ حلقه چاه، چشمه و قنات در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ساخت و توسعه مخزن‌های ذخیره آب با گنجایش ۴۸ هزار متر مربع، اجرای ۸۳۰ کیلومتر خط انتقال و ۳۸۰ کیلومتر شبکه توزیع برای آبرسانی به این روستاها اجرا شده است.

اردکانیان افزود: ۸۰ باب ایستگاه پمپاژ آب و سامانه آب شیرین‌کن با گنجایش ۶۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز از دیگر زیر ساخت های این طرح است.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: در سال جهش تولید پویش هر هفته الف_ب_ایران "ساخت و سازها؛ ساز و کارها" کمک زیادی به اجرای طرح‌های آب و برق می‌کند.

وزیر نیرو صبح امروز یکشنبه در پویش هر هفته الف- ب-ایران (ساخت و سازها) و (ساز و کارها) هفته بیست و یکم به استان همدان سفر کرد و در این سفر طرحهای
سد مخزنی نعمت آباد، آبرسانی به ۳۰ روستا در سطح استان همدان، سه طرح تامین برق و افزایش ظرفیت در ملایر، رزن، اسدآباد را افتتاح می کند و عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت ملایر_خرم آباد نیز آغاز می شود.

برای این طرحها در مجموع۵۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.​

آیا این خبر مفید بود؟
عکاس:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه