English

پویش هر هفته الف ب ایران و افتتاح صدها طرح آب و برق در کشور

پویش هر هفته الف ب ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است که از نیمه دوم سال 98 آغاز شده و تا سالجاری ادامه دارد.

پویش هر هفته الف ب ایران و افتتاح صدها طرح آب و برق در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، در پویش هر هفته الف ب ایران، 227 پروژه با 330هزار میلیارد تومان اعتبار، دربازه زمانی نیمه دوم سال ۱۳۹۸ در۳۱ استان کشور افتتاح شد.

گفتنی است: این پروژه‌های استانی که در بازه زمانی خاص و با اعتبار تعیین شده افتتاح می‌شوند تا کنون در برخی استان ها به بهره برداری رسیدند و ۱۷ شهریور ماه ۹۹ در هفته نوزدهم این پویش نیز در استان یزد 13پروژه بزرگ صنعت برق استان یزد با سرمایه گذاری ۲۸۳ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

این پویش که سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه جمهوری اسلامی ایران به خوبی اجرا شد و در هر استان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد، سال جاری نیز با ۲۵۰ طرح و هزینه 50 هزار میلیارد تومان در31 استان کشور تا پایان سال اجرا می شود.

لازم به ذکر است: یکی از اهداف پویش هر هفته الف ب ایران تعامل دو سویه با جامعه برای ارائه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه