English

با حضور وزیر نیرو در یزد؛

افتتاح ۱۴پروژه برق منطقه‌ای یزد با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان

پروژه های شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور وزیر نیرو با هزینه بالغ بر 300 میلیارد تومان در شهرستان‌های اشکذر، مهریز، اردکان، یزد، خاتم و تفت افتتاح شد.

افتتاح 14پروژه برق منطقه‌ای یزد با هزینه بالغ بر 300 میلیارد تومان

به گزارش انتهاج، صبح امروز  رضا اردکانیان وزیر نیرو با حضور در پست ۲۳۰ به ۶3 کیلوولت خضرآباد شهرستان اشکذر به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس 14 پروژه بزرگ دیگر صنعت برق استان را افتتاح کرد.

تامین برق متقاضیان و مشترکین برق، کاهش تلفات شبکه فوق توزیع، افزایش پایداری شبکه و قابلیت اطمینان برق رسانی به مشترکین و تغذیه پست و ایستگاه‌های استان، از مهم‌ترین اهداف افتتاح این پروژه‌ها در استان یزد است که با حضور رضا اردکانیان به افتتاح رسید.

پروژه‌های احداث احداث ایستگاه برق ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت خضرآباد با ظرفیت ۳۲۰ مگاولت آمپر در شهرستان اشکذر، احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت سرو در شهرستان اردکان، احداث ۴ پروژه خطوط ۶۳ و ۲۳۰ کیلوولت به طول ۹۳ کیلومتر مدار، توسعه بی‌خطوط ۶۳ کیلوولت در پست‌های امامزاده و سرو، احداث دو نیروگاه مقیاس کوچک با مجموع ظرفیت 16 مگاوات و احداث سه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 18 مگاوات از جمله پروژه‌های افتتاح شده با حضور وزیر نیرو در استان یزد است.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای یزد، گفتنی است، مجموع اعتبار ۱4 پروژه شرکت برق منطقه‌ای یزد، بالغ بر 300 میلیارد تومان بوده و این پروژه‌ها در شهرستان‌های اشکذر، مهریز، اردکان، یزد، خاتم و تفت قرار دارند.

14 پروژه صنعت برق استان یزد با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در نوزدهمین هفته از پویش هر هفته  الف ب ایران و با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه