English

در نوزدهمین هفته از پویش هرهفته- الف- ب- ایران؛

فردا افتتاح بیش از ۲۸۳ میلیارد تومان از پروژه های صنعت برق استان یزد

وزیر نیرو فردا 13 پروژه صنعت برق استان یزد را افتتاح می کند و مجموع اعتبار پروژه‌های قابل بهره برداری در سفر رضا اردکانیان به یزد، بیش از 283 میلیارد تومان خواهد بود.

فردا افتتاح بیش از 283 میلیارد تومان از پروژه های صنعت برق استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیزده پروژه صنعت برق استان یزد در نوزدهمین هفته از پویش # هر هفته- الف- ب- ایران با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می‌رسد.

این پروژه‌ها شامل پست 230 به 63 کیلوولت خضرآباد در شهرستان اشکذر و پست 63 به 20 کیلوولت سرو در شهرستان اردکان با مجموع سرمایه گذاری 52.1 میلیارد تومان است که از محل منابع داخلی، بودجه عمومی و بخش خصوصی احداث شده اند.

همچنین توسعه دو بی‌خط ۶۳ در پست امام‌زاده و تکمیل دو بی ‌ورودی موجود با سرمایه‌گذاری 6.37 میلیارد تومان و خط ۶۳ کیلوولت سرو- امامزاده، خط ۶۳ دومداره تغذیه پست سریزد و پست 63 به 20 سیار مربوطه و خطوط ۶۳ کیلوولت اتصال به پست مهرگان با اعتبار 24.5 میلیارد تومان و با هدف تغذیه ایستگاه امامزاده، کاهش تلفات شبکه، تغذیه پست 63 به 20 کیلوولت سریزد، تغذیه ایستگاه یزد مهر، تامین برق متقاضیان جدید و افزایش پایداری شبکه برق شهرستان مهریز اجرایی می‌شود.

در سفر وزیر نیرو به استان یزد همچنین نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی دیوان (چاهک) و نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی شمس (نیر) و با هدف کاهش تلفات شبکه، جبران افت ولتاژ در نقطه انتهای شبکه، با مجموع تولید سالانه 31.2 میلیون کیلووات انرژی پاک، صرفه جویی سالانه 8.77 میلیون متر مکعب سوخت فسیلی، کاهش انتشار گاز‌های آلاینده به میزان 21.5 هزار تن در سال و صرفه جویی در مصرف آب به میزان 6.98 میلیون لیتر در سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، افتتاح فیبر نوری یزد ۱- مهرگان به طول ۳۰ کیلومتر روی خط ۴۰۰ یزد ۱- نخلستان با اعتبار 1.1 میلیارد تومان، توسعه دو بی‌خط ۶۳ در پست ۴۰۰ سرو برای اتصال به پست امامزاده با اعتبار 6.1 میلیارد تومان، نیروگاه مقیاس کوچک طراح بهینه کیان با ظرفیت ۸ مگاوات و نیروگاه مقیاس کوچک تدبیر نیرو با تولید ۶ مگاوات نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این سفر است.

گفتنی است مجموع اعتبار پروژه‌های قابل بهره برداری در سفر رضا اردکانیان به یزد، بیش از 283 میلیارد تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه