English

دادستان شهرستان خاتم خبر داد:

بکارگیری همه ظرفیت‌های نظارتی دادستانی برای کنترل بازار

دادستان شهرستان خاتم با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف، اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته است.

بکارگیری همه ظرفیت‌های نظارتی دادستانی برای کنترل بازار

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در راستای مقابله با گرانفروشی و همچنین بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در اصناف، با حضور سید جمال الدین طباطبایی دادستان شهرستان خاتم بازدید میدانی از 50واحد صنفی در این شهرستان انجام شد.

وی در حاشیه این بازرسی ها بیان داشت: هدف از این بازدید های میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها، کنترل بازار، کنترل قیمت ها و همچنین رعایت نکات بهداشتی از سوی اصناف است.

این مقام قضایی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف، اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته و با هرگونه تخلفی با قید فوریت برخورد می کند.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمانهای متولی، نظارت دقیق و مستمر بر اصناف داشته باشند.

دادستان خاتم تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به دایره رسیدگی به شکایات اتاق اصناف و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

طباطبایی ابراز کرد: استمرار روند بازرسی ها بدون تردید در کنترل قیمت ها و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف تأثیر مثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیز در این شرایط سخت تحصیل می شود.

لازم به ذکر است این بازدید سرزده از سوی دادستانی با حضور رئیس اطلاعات سپاه، اتاق اصناف یزد، ناجا و اداره صنعت و معدن و تجارت صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه