English

دادستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران:

خبرنگاران وظیفه خطیری در آگاهی دهی سطح جامعه دارند

شهرام کرمی گفت:اطلاع رسانی و بازگو کردن اخبار آگاهی دهنده وظایف خطیری است که جامعه خبرنگاران رسالت آنرا بر عهده دارند و این وظیفه بسیار حائز اهمیت است.

خبرنگاران وظیفه خطیری در آگاهی دهی سطح جامعه دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دادستان کرمانشاه در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران کرمانشاه ضمن تقدیر از عملکرد خبرنگاران استان در اطلاع رسانی و آگاهی دهی در سطح جامعه، اظهار داشت: دادستانی کرمانشاه با اصل خبر رسانی در اسرع وقت اما نه به قیمت از بین رفتن عدله و یا خلا قانونی، استقبال می کند.

کرمی در ادامه فرهنگ غنی پهلوان پروری در کرمانشاه را جدای از حرکات اوباش معابانه دانست و تاکید کرد: اوباشی گری به اعتقاد من افساد فی الارض است و شخصا چنین پرونده هایی را تا رسیدن به نتیجه دنبال می کنم.

وی ضمن تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه می بایست به این فرهنگ بالا برسند که آستانه تحمل را بالا ببریم، خاطرنشان ساخت: در کنار نهادینه کردن این فرهنگ باید به این نکته مهم هم توجه داشته باشیم که بازتاب گسترده اخبار ناگوار چند روز اخیر و یا اشاعه زورگومداری در کرمانشاه، نتیجه ای جز بردن آبروی شهر کرمانشاه در کشور و حتی خارج از کشور را به همراه ندارد.

دادستان کرمانشاه ضمن بیان این مطلب که خبرنگاران باید در انعکاس اخبار آگاهی دهی و فرهنگ مداری را مد نظر داشته باشند، خطاب به حرکت های اوباشانه از سوی برخی، هشدار داد: اوباشی گری در کرمانشاه جایی ندارد و با این حرکات به شدت و به سرعت برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی