English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد

برگزاری آزمون سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته جاری، با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

برگزاری آزمون سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد،حمزه عبدکوند یکشنبه ۲۷ مردادماه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنکور سراسری شهرستان اسدآباد، با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته جاری، افزود: این آزمون برای شرکت کنندگان اسدآبادی در دو حوزه پیش بینی شده  در چهار رشته هنر، ریاضی، علوم انسانی و تجربی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای برگزاری کنکور سراسری امسال در شهرستان دو حوزه شامل مجتمع خلیج فارس برای دانش آموزان پسر و حوزه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی برای دانش آموزان دختر درنظر گرفته شده است.

عبدکوند مطرح کرد: دانش آموزان اسدآبادی در این دو حوزه پیش بینی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی مطابق با دستورالعمل های ستاد ملی کرونا به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم با تمامی ادارات و نهادها برای برگزاری هر چه مطلوب آزمون در ستاد برگزاری آزمون شهرستان انجام شده و دانش آموزان اسدآبادی با فراغ بال و  اطمینان و آرامش خاطر در آزمون امسال شرکت خواهند داشت و کنکور سراسری شهرستان به نحو احسن برگزار می شود و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در رابطه با برگزاری کنکور شهرستان وجود ندارد.

۹۰۴ نفر از رقابت کنندگان کنکور امسال شهرستان اسدآباد را دانش آموزان دختر و پسر کلاس دوازدهم تشکیل داده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه