English

حمزه عبدکوند خبر داد:

ممنوعیت تجمع بیش از ۱۰ نفر/ بازداشت ۳ داماد اسدآبادی

معاون فرماندار اسدآباد با اشاره به شیوع کرونا ویروس و ممنوعیت برگزاری مراسمی که بیش از 10 نفر تجمع در آن ها اتفاق می افتد، از احضار و بازداشت ۳ داماد اسدآبادی خبر داد.

ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر/ بازداشت ۳ داماد اسدآبادی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمزه عبدکوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان اسدآباد با اشاره به شیوع کرونا ویروس و ممنوعیت برگزاری مراسمی که در آن ها تجمع بیش از 10 نفر اتفاق می افتد، عنوان کرد: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم جشن و عروسی، ختم و هر گونه تجمعات بالای ۱۰ نفر، از ابتدای این محدودیت ها در هفته های اخیر در راستای سلامت مردم با کمک دستگاه قضا سه مورد احضار و بازداشت داماد در این شهرستان به جهت برگزاری مراسم انجام گرفت که این امر از نقش بازدارنده ای در بحث برگزاری مراسمات برخوردار بوده  است.

حمزه عبدکوند، اظهار کرد: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: این اقدام تنها به منظور حفظ سلامتی مردم و برای پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ بوده و بعد از بازداشت داماد با گرفتن تعهدات لازم این دامادها آزاد شده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد از ابتدای شیوع کرونا در بحث پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا پیش رو بوده و حتی در مقطعی وضعیت شرایط شهرستان سفید شد، خاطرنشان کرد: با اعلام وضعیت شهرستان به علت بی توجهی ها و سهل انگاری های برخی از شهروندان و برگزاری مراسمات جشن و عروسی متأسفانه شرایط شهرستان به وضعیت زرد تغییر یافت.

عبدکوند تصریح کرد: در حال حاضر شرایط شهرستان در وضعیت زرد قرار داشته اما اوضاع تحت کنترل و نظارت قرار دارد  و براساس مصوبات ستاد ملی کرونا و مصوبات ستاد استانی مسائل پیگیری  می شود و محدویت های لازم برای برون رفت از این بیماری اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه گشت کرونا در شهر و روستای این شهرستان راه اندازی شده و این گشت نظارت لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی دارد، گفت: ستاد مقابله با کرونای شهرستان دارای چهار کمیته بوده است. با تشکیل کمیته امنیتی و انتظامی کرونا در حال حاضر از مجموعه جامعه هدف بازرسی خود به ویژه نانوایی ها و مطب ها به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اصناف و بازار به جهت جلوگیری از هر گونه احتکار و گرانفروشی و موارد بهداشتی بازدید لازم انجام می شود.

معاون فرماندار اسدآباد در ادامه نبود پزشک متخصص بیماری‌های عفونی را یکی از مشکلات این شهرستان عنوان و مطرح کرد: درخواست لازم در رابطه با نیازمندی شهرستان به پزشک متخصص بیماری‌های عفونی انجام گرفته و قطعاً با اعلام نیازمندی این مشکل شهرستان مرتفع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه