English

ریس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان خبر داد:

پذیرش ۱۳۰۰ دانشجوی کارشناسی جدید در سال ۹۹ در اصفهان

ریس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان از پذیرش ۱۳۰۰ دانشجوی کارشناسی جدید در سال 99 در دانشگاه فرهنگیان اصفهان خبر داد.

پذیرش ۱۳۰۰ دانشجوی کارشناسی جدید در سال 99 در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، شهرام عروف‌زاد درجمع اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار با اشاره باینکه رسالت بسیار بزرگی بر دوش خبرنگاران در جامعه است، بیان داشت: امسال ۱۳۰۰ دانشجوی کارشناسی جدید در ۱۱ رشته از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان در استان اصفهان می شوند.

 وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر دانشجوی مهارت‌محور از طریق ماده ۲۸ وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

ریس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: امسال در دانشگاه فرهنگیان 600 دانشجوی فارغ‌التحصیل داریم که در این شرایط تلاش می‌کنیم حداکثر فارغ‌التحصیلان را داشته باشیم تا دانش‌آموزان بدون معلم نباشند.

این مقام مسئول با اشاره به تعطیلی دانشگاه با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: در تلاش هستیم  تا با استفاده از از ظرفیت شبکه شاد برای افزایش کمی درس کاروزی به عنوان یکی از مهمترین دروس دانشگاه فرهنگیان استفاده کنیم.

وی افزود: همچنین در بخش کارورزی دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بخشی را با شبکه شاد دنبال ‌کنیم و رایزنی‌هایی نیز با این شبکه داشته‌ایم تا بتوانیم برای ترم آینده از خلاقیت‌های این بخش بهره مند شویم.

ریس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان زیر نظر چتر سازمان مرکزی در تهران مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شود، گفت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در زمینه‌های مختلف در سطح کشور خوش درخشیدند و امیدواریم با افزایش برنامه‌ها در استان‌ها شاهد اتفاقات بهتری در آینده نیز باشیم.

عروف زاد ادامه داد: با همت و تلاش آموزش و پرورش استان سامانه کارورزی در اصفهان طراحی گردید و استارت این کار از اصفهان بوده که به صورت کشوری نیز گسترش می‌یابد و ملی خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین در خصوص شرایط رفاهی شبانه روزی دانشگاه فرهنگیان توضیح داد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با برخورداری از امکانات رفاهی شبانه روزی بورسیه می‌شوند و ماهانه به آنها شهریه پرداخت می‌شود.

وی افزود: دوره دانشجویی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برای سنوات خدمت آنها محاسبه می‌شود و در حقیقت این دانشگاه تربیت محور است.

عروف زاد همچنین گفت: بر اساس مصوبه مجلس در سال ۷۵ دانشجویانی که برخوردار از خوابگاه و امکانات رفاهی هستند ۴۵ درصد شهریه از حقوق آنها کسر می‌شود و دانشجویان بدون خوابگاه ۲۵ درصد شهریه را می‌پردازند.

ریس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در خصوص تعداد دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: حدود ۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در دو دسته ماده ۲۸ و دانشجویان کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه