English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان:

خرد جمعی زمینه ساز موفقیت دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت:خرد جمعی و تشریک مساعی زمینه ساز موفقیت دانشگاه است.

خرد جمعی زمینه ساز موفقیت دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، پیام نجفی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم بیان داشت: موفقیت و پیشرفت دانشگاه با استفاده از خرد جمعی و تشریک مساعی کلیه کارکنان دانشگاه به دست می آید.

وی افزود: وظیفه ما ارائه بهترین خدمات به دانشجویان است زیرا دانشجویان امروز آینده سازان ایران اسلامی هستند پس با گسترش فضای کار و ایجاد انگیزه و امید باید بهترین ها را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به لزوم تامین درآمدهای غیرشهریه ای برای دانشگاه خاطر نشان کرد: حصول درآمدهای غیرشهریه‌ای و رفع وابستگی به شهریه دانشگاه از سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی است؛ و ما امروز این سیاست را به عنوان یک هدف دنبال می کنیم، بنابراین از ایده‌ها، مشورت‌ها و نظرات شما همکاران گرامی در زمینه کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای استقبال کرده و بهترین ایده‌ها را در اسرع وقت به مرحله اجرا در خواهیم آورد.

نجفی اظهار کرد: نباید با تاکید بر درآمدزایی مبحث صرفه جویی را از یاد ببریم چون هر دو امر حول یک محور فعالیت می کنند از این رو مدیریت صحیح منابع در دانشگاه به دور از هرگونه انقباض، ریخت‌وپاش و بی‌انضباطی مالی، بهترین و سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای رسیدن به اهداف کمی و کیفی دانشگاه است و صرفه جویی نیز نوعی درآمدزایی محسوب می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سه دهه از عمر دانشگاه گذشته و با همت شما عزیزان این دانشگاه هم اکنون یکی از پر افتخار ترین دانشگاه های کشور است از این رو باید به جهت تداوم افتخارات و پیشرفت مداوم دانشگاه با استفاده از ایده های نو و خروج از یکنواختی در مسیر موفقیت روزافزون گام برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی