English

از روز دوشنبه اول بهمن صورت می گیرد؛

آغاز پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت گفت: پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 از روز دوشنبه اول بهمن آغاز می شود.

آغاز پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  ابراهیم باوفا اظها کرد: آموزشکده فنی وحرفه­ ای سما واحد رشت در مهرماه 1380 با مجوز سازمان سما و زیر نظر معاونت سما واحد رشت با جذب 305 دانشجو درسه رشته حسابداری، کامپیوترو صنایع شیمیایی تأسیس شد.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت افزود:  اکنون پس از گذشت 17 سال آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت  با 1049  نفر دانشجو در رشته های الکتروتکنیک، الکترونیک، ساختمان، کامپیوتر، حسابداری، صنایع شیمیایی، گرافیگ، معماری، تربیت بدنی، تاسیسات، ساختمان، صنایع فلزی، ساخت و تولید، نقشه برداری،  مکانیک خودرو کاردانی فنی ربات و کاردانی فنی تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی مشغول به فعالیت می ­باشد.

60 درصد آموزش های شاخه فنی و حرفه ای بصورت کارگاهی و آزمایشگاهی است

با وفا با بیان اینکه 60 درصد آموزش های شاخه فنی و حرفه ای بصورت کارگاهی و آزمایشگاهی و مابقی بصورت نظری می باشد گفت: آموزش های کاربردی دانشجویان در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت در تعداد23 کارگاه و آزمایشگاه انجام می گیرد.

وی ادامه داد:  دانش آموختگان آموزشکده فنی و حرفه ای سماواحد رشت علاوه بر داشتن توانایی علمی، از مهارت های عملی و کاربردی لازم نیز برخوردارند و اکثراً در زمینه های مربوط به رشته تحصیلی خود جذب بازار کار می شوند.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت با اشاره به اینکه طول دوره تحصیل 2 سال و دانشجویان تابع مقررات دانشگاه آزاد اسلامی  هستند اظهار کرد: مدرک تحصیلی دانش آموختگان این آموزشکده صادره از دانشگاه آزاد اسلامی و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و برای ادامه تحصیل در داخل و خارج از کشور معتبر می باشد. 

با وفا افزود: آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت دانشجویان خود را بدون آزمون و از بین فارغ التحصیلان دوره متوسطه نظام جدید(شاخه نظری - فنی و حرفه­ای -کاردانش) یا دوره‌ی چهار ساله نظام قدیم (دبیرستان و هنرستان) در دو مرحله مهر و بهمن انتخاب می‌نماید.

آغاز پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت از روز دوشنبه اول بهمن آغاز می شود ادامه داد: ثبت نام تا روز شنبه 13 بهمن ماه  ادامه دارد و دوطلبان  با مراجعه به سامانه مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  به نشانی  www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت تصریح کرد: ثبت نام در این آموزشکده بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و فقط با داشتن دیپلم در هر رشته ای مقدور است.

با وفا افزود: علاقمندان به ادامه تحصیل در  رشته های فنی و حرفه ای در آموشکده سما واحد رشت می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح الی 16 عصر به آدرس رشت، میدان گلسار، بعد از اداره تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی مراجعه یا با شماره 33119259 و 33119260  داخلی 130 و شماره همراه 09111374802 جهت مشاوره تماس داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی