English

مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه:

کودکان کار و خانواده‌های آنها در روزهای کرونایی تحت حمایت قرار‌ می‌گیرند

صفدر مظفری راد گفت: سازمان بهزیستی کرمانشاه از کودکان کار و خانواده آنها همزمان با شیوع همگانی بیماری کرونا حمایت می کند.

کودکان کار و خانواده‌های آنها در روزهای کرونایی تحت حمایت قرار‌ می‌گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیر بهزیستی کرمانشاه از توزیع بسته های حمایتی  بین کودکان کار کرمانشاه و خانواده آنها از محل اعتبارات سازمان بهزیستی کرمانشاه، هم زمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت : علاوه بر ارائه خدمات تخصصی، از ابتدای سال تاکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه و کاهش رونق کسب و کار به منظور حمایت از کودکان کار و خانواده آنها که عمدتا از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه می باشند طی چندین مرحله نسبت به توزیع بسته های حمایتی بین این طیف از جامعه هدف اقدام گردید.

مدیر بهزیستی کرمانشاه بیان داشت: این بسته های حمایتی شامل تخصیص اعتبار بیش از 550 میلیون ریال طی 2 مرحله ، توزیع بیش از 100 کیسه برنج، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک ، دستکش، مواد شوینده و ضدعفونی کننده طی چند مرحله و هم چنین گشت زنی در سطح شهر با مشارکت مراکز کاهش آسیب گذری سیار و تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی به منظور شناسایی و ساماندهی کودکان کار ، تاکید بر عدم تردد کودکان در اماکن عمومی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

صفدر مظفری راد در خصوص خدمات رسانی به کودکان کار نیز اظهار داشت : چهار مرکز به نام های رهنما ، افق ،مهر پاکان ، و مرکز دولتی کودکان خیابانی حدود ۴۰۰ کودک کار را تحت حمایت خود دارند که به آنها خدمات آموزشی و حمایتی ارائه می نمایند.

وی اظهار داشت : برگزاری کارگاه های آموزشی ، ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری ، پرداخت هزینه های درمانی ، تهیه لوازم ضروری منزل و کمک هزینه زندگی ، توزیع بسته های غذایی  ، توزیع بسته های آموزشی و حرفه آموزی ، پوشاک و همچنین ویزیت رایگان توسط پزشکان خیر از خدمات ارائه شده به کودکان مذکور می باشد.

مدیر بهزیستی کرمانشاه در ادامه افزود: با توجه به اینکه دستگاههای اجرایی دیگر نیز در ساماندهی کودکان کار وظایفی بر عهده دارند، لذا در صورت مشارکت و حضورشان میتوان اقدامات مطلوبتری را به جامعه هدف ارائه نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه