English

اکبر بهنامجو:

بزرگترین پل معلق کشور در منطقه ازناو خلخال احداث می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه گردشگری استان براساس برنامه ریزی انجام شده بزرگترین پل معلق کشور در منطقه گردشگری ازناو خلخال احداث می‌شود.

بزرگترین پل معلق کشور در منطقه ازناو خلخال احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل شامگاه امروز در دیدار با مسئولان شهرستان خلخال اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ایجاد و تقویت زیرساخت‌های استان اردبیل هستیم به طوری که تا پایان امسال ۳۵ کیلومتر از جاده کلور-درام نیز آسفالت‌ریزی خواهد شد.

وی از ایجاد هتل چهار ستاره در منطقه گردشگری ازناو خلخال خبر داد و افزود: ایجاد هتل چهار ستاره، پل معلق، تلی سیژ و پیست اسکی در منطقه گردشگری ازناو خلخال در دستور کار قرار دارد و با اتمام این پروژه‌ها می‌توانیم میزان گردشگران خارجی و داخلی در شهرستان خلخال افزایش و جهش خوبی خواهد یافت.

بهنامجو با بیان اینکه بزرگترین پل معلق کشور در منطقه ازناو خلخال احداث می‌شود تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه گردشگری استان براساس برنامه ریزی انجام شده بزرگترین پل معلق کشور در منطقه گردشگری ازناو خلخال احداث می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به تجربه استان اردبیل در ساخت پل‌های معلق بزرگ بیان کرد: با تجاربی که در ساخت پل‌های معلق شهرستان‌های مشگین‌شهر و هیر داریم پل معلق خلخال به طول ۴۹۶ متر به عنوان طولانی‌ترین پل معلق جهان با ظرفیت تردد ۸۰۰ نفر همزمان در مجموعه گردشگری ازناو ساخته می‌شود.

وی رفع موانع موجود در پروژه‌های عمرانی استان اردبیل را ضروری دانست و اظهار کرد: در وضعیت کنونی که از طرفی کرونا شیوع شدیدی پیدا کرده و شرایط اقتصادی موجود تمامی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل نیازمند اعتبارات هستند که پیگیری تامین آن در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه