English

اکبر بهنامجو:

پروژه کمربند طلایی گردشگری سبلان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده با اهتمام ویژه‌ای که برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری استان شاهد اتمام عملیات اجرایی پروژه کمربند طلایی گردشگری سبلان خواهیم بود و این طرح اسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه کمربند طلایی گردشگری سبلان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل امروز در بازدید از پروژه گردشگری مسیر طلایی سبلان اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده با اهتمام ویژه‌ای که برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری استان شاهد اتمام عملیات اجرایی پروژه کمربند طلایی گردشگری سبلان خواهیم بود و این طرح سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تلاش برای اتمام این طرح گردشگری خبر داد و افزود: عملیات زیرسازی این مسیر گردشگری از مشگین‌شهر تا سردابه تکمیل شده و بزودی آسفالت خواهد شد و ادامه آن از سردابه تا سرعین نیز با مصالح بومی و سازگار با اقلیم منطقه به نحوی که آسیب زیست‌محیطی به منطقه وارد نشود.

بهنامجو تکمیل این پروژه بزرگ گردشگری را در توسعه گردشگری استان موثر دانست و تصریح کرد: با تکمیل این مسیر و اتصال سردابه به سرعین کمربند طلایی سبلان تکمیل شده و گامی اساسی درثبت جهانی کوه سبلان برداشته خواهد شد.

استاندار اردبیل با اشاره به اختصاص اعتبارات لازم به این پروژه گردشگری بزرگ بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ها و طرح‌های گردشگری مناطق مختلف استان اختصاص یافته است که حدود ۳۰ میلیارد از آن به پروژه گردشگری بزرگ مربوط است.

وی با تاکید بر توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی مربوطه به گردشگری استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه تکمیل پروژه گردشگری کمربند طلایی سبلان در توسعه صنعت گردشگری استان اردبیل نقش ویژه‌ای خواهد داشت با اهتمام و توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی مربوطه به این طرح امیدواریم تا تابستان سال آینده شاهد افتتاح آن باسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه