English

اکبر بهنامجو:

سد تازه کند گرمی با مشارکت بنیاد علوی تکمیل شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه بهره‌لگبرداری کامل از سد تازه کند گرمی می‌تواند آب آشامیدنی ۲۱۰ روستای کم‌برخوردار و محروم منطقه را تامین کند تکمیل علمیات اجرایی این طرح باید با مشارکت بنیاد علوی در اولویت قرار گیرد.

سد تازه کند گرمی با مشارکت بنیاد علوی تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در نشست با مسئولان بنیاد علوی اظهار داشت: تسریع در روند اجرای عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی به ویزه در عرصه محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق روستایی و کم‌برخوردار باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تکمیل پروژه سد تازه کند گرمی را ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه بهره‌لگبرداری کامل از سد تازه کند گرمی می‌تواند آب آشامیدنی ۲۱۰ روستای کم‌برخوردار و محروم منطقه را تامین کند تکمیل علمیات اجرایی این طرح باید با مشارکت بنیاد علوی در اولویت قرار گیرد.

بهنامجو از تلاش برای تامین اعتبارات لازم برای پروژه سد تازه کند گرمی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون به منظور عملیاتی سازی تقویت زیرساخت‌های سد تازه کند گرمی ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که تکمیل و بهره‌برواری به موقع از آن نیازمند توجه جدی بنیاد علوی و تامین باقیمانده اعتبارات است.

استاندار اردبیل با اشاره به مسائل مربوط به سد تازه کند گرمی بیان کرد: تکمیل و بهره‌برداری به موقع از پروژه سد تازه کند گرمی نیازمند حدود ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار است که باید از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شود.

وی با تاکید بر حل سایر مشکلات شهرستان گرمی ادامه داد: عمده مشکلات شهرستان گرمی علاوه‌بر آب شرب در حوزه راه و محورهای مواصلاتی است که باید دستگاه‌های اجرایی مربوطه ضمن تلاش برای تکمیل پروژه‌های بنیاد علوی در اجرای سایر پروژه‌ها نیز تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه