English

اکبر بهنامجو:

استان اردبیل در حال نزدیکی به وضعیت قرمز؛ ۱۰۰ نفر مبتلا به کرونا در هفته اخیر مراکز درمانی استان بستری شدند

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر آمارهای مربوط به مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا نشان دهنده وضعیت هشدار در استان اردبیل است که باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

استان اردبیل در حال نزدیکی به وضعیت قرمز؛ ۱۰۰ نفر مبتلا به کرونا در هفته اخیر مراکز درمانی استان بستری شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل شامگاه امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر آمارهای مربوط به مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا نشان دهنده وضعیت هشدار در استان اردبیل است که باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

وی از میزان بالای افراد بستری در مراکز درمانی استان خبر داد و افزود: ۱۰۰ نفر مبتلا به بیماری ویروسی کرونا در طول هفته اخیر در مراکز درمانی مناطق مختلف استان اردبیل بستری شدند که کاهش این میزان نیازمند توجه جدی به دستورالعمل‌های بهداشتی است.

بهنامجو با بیان اینکه استان اردبیل در حال نزدیکی به وضعیت قرمز است تصریح کرد: در حال حاضر با شرایط پیش آمده استان اردبیل در حال نزدیکی به وضعیت قرمز است که پیش بینی می‌شود در صورت عدم کاهش این میزان در یک ماه آینده تعداد افراد بستری در مراکز درمانی استان به ۴۰۰ نفر خواهد رسید.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه کارکنان دولتی باید الگوی مردم باشند بیان کرد: با توجه ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازجمله اجباری بودن ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مراکز دولتی ازجمله ادارات و بانک‌ها کارکنان دولتی باید در بحث رعایت دستورات بهداشتی الگوی مردم باشند و انتطار می‌رود میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل بالای ۹۰ درصد باشد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مقابله با کرونا در اردبیل اظهار کرد: در شهرستان اردبیل ۵۰ تیم عملیاتی برای گندزدایی و ضدعفونی فعال شده و در کنار آن ۴ مرحله رزمایش مقابله با کرونا و تغییر سبک زندگی در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه