English

شهردار خمینی شهر:

جوی آباد مهد پرورش انسان های بزرگ است

شهردار خمینی شهر بیان کرد: منطقه جوی آباد مهد انسان های بزرگی چون شهید کاظمی است.

جوی آباد مهد پرورش انسان های بزرگ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر حاج حیدری به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها در جمع اصحاب رسانه جوی آباد مهد پرورش انسان های بزرگ است، گفت: این منطقه به دو بخش جوی آباد قدیم و جدید تفکیک شده است که از یک طرف به اصفهان و از طرف دیگر به منطقه خوزان خمینی شهر ختم شود وسرریز استان با مشکلات فراوان اهالی محل متوجه این منطقه شد.

وی تاکید کرد: نباید به این منطقه ، به یک محله خطرناک نگاه کرد؛ این محله بزرگانی را در دل خود پرورش داده که شهید مهدی عبدالکاظمی یکی از بزرگ مردان این محله است.

شهردار خمینی شهر از کسب رتبه برتر کتابخانه امیرالمومنین منطقه جوی آباد سخن گفت و توضیح داد: برنامه های فرهنگی خوبی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی خمینی شهر تدوین شده ،گرچه به فعالیت های فرهنگی  بیشتری در این منطقه نیاز است.

این مسئول مربوطه در بحث نیروی انسانی شهرداری خمینی شهر و اداره کردن آن اظهار کرد: در این زمینه ظرفیت و پتانسیل قوی شهرداری بکار گرفته شده و نیروی جدیدی به شهرداری تزریق نشده ؛ همچنین صد نفر از کارکنان شهرداری  بازنشسته شده و توانسته ایم درجه دهم شهرداریها را کسب کرده و هزینه ها را به حداقل برسانیم.

حاج حیدری از 60 طرح عملی عمرانی سخن گفت و افزود: ساختمان معاونت ها و سازمان ها که در پنج طبقه با مبلغی بالغ بر 10 میلیارد تومان در هفته های آتی افتتاح خواهد شد.

شهردار خمینی شهر به سه بلوار مرکزی و شهدای خوزان و بلوار مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: بیش از سی میلیارد تومان هزینه آسفالت و بهبود خیابان های شهر شده  و یک میلیون و دویست هزار لیتر از منبعی که در کنار پارک باغبان نهاده شده به طرف منظریه و خیابان مولوی آب هدایت خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام تهدیدهای داخل شهر به فرصت تبدیل شده که پارک ساحلی یک نمونه از تهدیدهایی بود که به فضای زیبایی برای بهره برداری شهروندان با همکاری مهندسان شهرداری به بهره برداری رسید.

حاج حیدری در بحث تفکیک و بازیافت مواد به صورت آنلاین توضیح داد: این طرح که با همکاران شهرداری برنامه ربزی شد برای جمع آوری به موقع و زود هنگام مواد بازیافتی است و امید است این طرح به صورت جامع در کل سطح شهر جایگزین بازیافت به شکل قبلی شود.

این مسئول مربوطه در خصوص حمل و نقل عمومی شهر خمینی شهر یادآور شد: قیمت یک اتوبوس معمولی یک میلیارو چهارصد تومان است و بخاطر تحریم ها وشهرداری در این شرایط کساد اقتصادی قدرت خرید اتوبوس جدید را ندارد و به بازسازی اتوبوس های فرسوده پرداخته است.

شهردار خمینی شهر موزاییک بودن با استان اصفهان را دارای معایب و محاسنی برشمرد و اضافه کرد: شهرستان خمینی شهر با چهارصد هزار نفر جمعیت دارای یک سینماست و به دلیل فاصله کم از مرکز شهر خمینی شهر تا مرکز شهر اصفهان شهروندان ترجیح می دهند سینماهای اصفهان را جهت دیدن فیلم مورد نظر خود انتخاب کنند.

حاج حیدری به آثار تاریخی شهر اشاره کرد و اظهار کرد: خمینی شهر آثار تاریخی مانند بام سبز،چشمه لادر، خانه سرتیپ ، خانه مجیر، خانه دایی رحیم و .... با بزرگان علمی فراوانی دارد که در بحث گردشگری نیز فعالیت های بسیاری صورت پذیرفته است و با پایان یافتن کرونا جذب بیشتری در این زمینه خواهیم داشت.

وی در شهرک منظریه کل مباحث زیر سازی و جدول بعد از گذشت 25 سال صورت گرفته است و در طرح جامعی که شهرداری تدوین کرده است برنامه های خود را پیش می بریم.

​شهردار خمینی‌شهر با بیان اینکه بودجه شهرداری این شهر در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان بود و به طور کامل محقق شد، عنوان کرد: بودجه امسال نیز ۲۰۵ میلیارد تومان بودجه برای شهر پیش بینی شده که میزان تحقق آن تا سه ماه اول امسال ۱۰ درصد جلوتر از برنامه زمانبندی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • روشن

    سلام وخدا وقوت خدمت شهردار بزرگ جناب حاج حیدری عزیز ،بزرگوار همانگونه که خدمات ارزنده شما وانقلاب عمرانی در سطح شهر باعث غرور هر خمینی شهری است خواهشنا به این منطقه محروم جوی آباد بیشتر رسیدگی کنید تبعیض قائل نشوید یک مورد تبعیض چراغانی و نور پردازی خ کهندژ تا چهار راه ماربین انجام شده ولی به سمت جوی آباد انجام نشده خیابان عماد اصلا روشنایی نداره لطفا دستور ویژه ای برای رفغ این معضلات صادر فرمایید . باز هم از تلاش وپیگیری مستمر جنابعالی کمال تشکر وقدر دانی را داریم

  • ناشناس

    بله آقای شهردار نباید تبعیض قایل شد و نباید پولهای منظره و..در این مکان هزینه شود.
    چرا ساخت و سازهای غیرمجاز این منطقه تخریب نمیشود؟
    چرا مردم کارگر باید بابت ساخت و سازشان در بقیه مناطق پول پرداخت کنند و مهاجران در این منطقه زمین های کشاورزی را از بین ببرند و به طور مساوی از خدمات شهری بهره مند شوند در صورتی که ریالی عوارض پرداخت نمی کنند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه