English

هاشم امینی :

آبفا استان اصفهان در ایام قرنطینه کرونا شبانه روزی در حال خدمت رسانی بود

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان بیان داشت: در ایام قرنطینه کرونا شرکت آبفا استان اصفهان به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم بود.

آبفا استان اصفهان در ایام قرنطینه کرونا شبانه روزی در حال خدمت رسانی بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی گفت: درپی شیوع ویروس کرونا ایام قرنطینه در سال جدید مجموعه شرکت آبفا اصفهان ایثارگرانه و به طور شابنه روزی به مردم خدمت رسانی کرد و در این راستا به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرد، به طوری که در ایام نوروز هیچ گونه قطعی آب یا افت فشار نداشتیم.

وی شیوع بیماری کرونا را در افزایش مصرف آب شرب و بهداشت مؤثر دانست و گفت: با شروع فصل گرم و شیوع بیماری کرونا مصرف آب شرب و بهداشت با افزایش 30 تا 40 درصدی همراه شده است که با توجه به محدودیت منابع آبی و تأسیسات آبرسانی از زاینده رود، لازم است شهروندان با پایبندی به مسئولیت اجتماعی و مصرف بهینه آب در حفظ این کالای باارزش بکوشند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به ضرورت تأمین نیاز به مواد ضدعفونی کننده در اواخر اسفندماه گفت: در مدت دو شبانه روز، واحد تولید آب ژاول برای تأمین نیاز شهروندان به مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دایر شد و روزانه هفت هزار لیتر آب ژاول با خلوص یک درصد تولید و عرضه شد.

امینی یکی از مهمترین بخش خدمات به مشترکین را عدم مراجعه حضوری به شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دانست و بیان داشت: 23 خدمت در سامانه 1522 به صورت غیر حضوری و شبانه روزی، به مشترکان خدمت رسانی می کند که این امر خود در ایام کرونا و در کل خدمات دولت الکترونیک، نقطه عطفی در شرکت محسوب می شود.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش درگاه‌های دفاتر پیشخوان به ۱۱۰ دفتر در سطح استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته با حذف قبوض کاغذی و ایجاد سامانه پیامکی اعلام قبوض، در راستای حفظ محیط زیست و توسعه دولت الکترونیک کوشیدیم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: آبفا استان اصفهان در صنعت پژوهش و تحقیقات جایگاه ویژه ای دارد و توانسته رتبه اول ارتباط با صنعت را کسب کند، همچنین تا کنون دو هم‌نت در دانشگاه صنعتی با همکاری کانون ملی نخبگان استان برگزار کرده‌ایم و اولین واحد تله متری فاضلاب در کشور با همکاری دانشگاه صنعتی افتتاح شده،  که در کیفیت آب استان تاثیر بسزایی داشته است .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه