English

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشورخبر داد:

اصفهان رتبه نخست جابجایی کالا در کشور/ حمل سالانه ۵۲ میلیون تن کالا

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشوراز رتبه نخست اصفهان در جابجایی کالا در کشور خبر داد.

اصفهان رتبه نخست جابجایی کالا در کشور/ حمل سالانه 52 میلیون تن کالا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهران قربانی در جریان بازدید از پایانه بار امیرکبیر اصفهان اظهار کرد: اصفهان با حمل سالانه 52 میلیون تن کالا به سراسر کشور، رتبه نخست جابجایی کالا در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

 وی به تنوع و نوع کالاهای تولید شده در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: اهمیت حمل و نقل این تولیدات از اصفهان به سراسرایران و حتی خارج از کشور این پایانه را به مرکزی مهم درسطح کشور تبدیل کرده است.

  وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در پایانه امیرکبیر برای بهبود وضعیت ارایه خدمات تقدیر کرد و گفت:   بهسازی پایانه ها و ارایه خدمات استاندارد به رانندگان در پایانه ها باید همواره مد نظر قرار گیرد.

تاثیر کرونا بر اقتصاد حمل ونقل مسافر استان اصفهان

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور همچنین در حین بازدید از پایانه مسافربری کاوه اصفهان و در جمع فعالین این صنف اظهار کرد: استان اصفهان رتبه سوم حمل ونقل مسافر در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی کیفیت و شبکه حمل ونقل مسافربری استان اصفهان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: یکی از مهمترین دغدغه های ما در زمینه حمل ونقل مسافر،  انجام یک سفر ایمن وسلامت برای مسافران است.

نمایندگان  تشکل های صنفی حمل ونقل مسافربری استان اصفهان نیز در این دیدار به بیان دغدغه های خود از زمان شیوع کرونا تا به امروز و اثرات اقتصادی کرونا بر صنعت حمل ونقل مسافر پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه