English

فرماندار اردستان:

تشکل های مردم نهاد در شهرستان اردستان دچار مشکل است

فرماندار اردستان گفت: تشکل های مردم نهاد در شهرستان اردستان دچار مشکل است که همه دستگاه ها باید برای این موضوع برنامه ریز داشته باشند.

تشکل های مردم نهاد در شهرستان اردستان دچار مشکل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمید رضا تاملی در شورای آموزش و پرورش شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: جابه‌جایی مدرسه‌ها موضوعی تخصصی است که باید با کارشناسی و رعایت حال مردم توسط آموزش و پرورش انجام شود.

وی افزود: اتفاق خوبی که در آغاز سال تحصیلی جدید می افتد و 15 کلاس آموزشی جدید به سیستم آموزشی شهرستان اضافه می شود می تواند در جهت کیفیت آموزشی دانش آموزان و معلمان موثر باشد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باید ارتقای سلامت اماکن آموزشی باشد گفت: با توجه به دستور استاندار اصفهان کلیه مدارس شهرستان اردستان تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید باید به شیرهای آب پدالی مجهز شود.

تاملی با اشاره به نزدیکی برگزاری کنکور ۹۹ گفت: آموزش و پرورش اردستان کلاس‌های کنکور را برای دانش‌آموزان منتخبی که استعداد رتبه های برتر رادارند برگزار کند تا افراد علاقه‌مند از آن بهره‌مند شوند و این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با گزارشی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده وضعیت شهرستان اردستان در وضعیت سفید شیوع بیماری کرونا قرار دارد گفت: هر مقدار که این بیماری در سطح شهرستان افزایش پیدا کند برگزار سایر فعالیت ها در حوزه های مختلف تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

فرماندار اردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در موضوع خیرین مدرسه ساز خیلی موفق نبوده است گفت: به طورکلی تشکل های مردم نهاد در شهرستان اردستان دچار مشکل است که همه دستگاه ها باید برای این موضوع برنامه ریز داشته باشند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش ادرستان در این جلسه با اشاره به ادغام‌ چندین مدرسه در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به بازسازی و تکمیل مدرسه زینب بیگم‌، برای ادغام مدرسه سمیه با این واحد آموزشی تصمیم‌گیری شد.

علی‌اصغر مومنیان بیان کرد: همچنین مدرسه‌های امیرکبیر، شهید فهمیده و هفت تیر با ۲ واحد آموزشی نوساز شهید خاجویی ادغام خواهند شد تا دانش‌آموزان‌ آنها از امکانات آموزشی بهتر و ساختمان نوساز برخوردار شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه