English

برای اولین بار در سال جدید ؛

نمازجمعه این هفته در شهرستان اردستان برگزار می شود

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به برداشتن محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم‌های مذهبی نمازجمعه برای اولین بار در سال جدید این هفته در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد برگزار می‌شود.

نمازجمعه این هفته در شهرستان اردستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام حسن دهشیری در شورای آموزش و پرورش در فرمانداری اردستان اظهار کرد: اگر چه ویروس کرونا باعث خسارت های بسیاری به جامعه زد ولی بر بردارنده کمک هایی هم بود که همدلی مردم در این ایام نمونه ای از آن می باشد و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه کشور ما جز اولین کشورهای درگیر این ویروس بود و تجریبه هایی هم نداشت ولی به خوبی توانست این بیماری را کنترل کند، افزود: امکانات پزشکی و علمی ما نسبت به کشورهای مدعی بسیار کمتر است و با توجه به تحریم هایی که با توسل به اهلبیت و خداوند کشور ایران در جای بهتری نسبت به آن کشورها قرار دارد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه ویروس کرونا باعث شد نماز عبادی سیاسی جمعه را در شهرستان اردستان بیش از 100 روز تعطیل کند گفت: البته برخی افراد در این ایام اقداماتی انجام دادند که به تعبیر بزرگان ما وهن دین بود و باعث شد به نوعی آب را به آسیاب دشمن بریزند.

دهشیری با بیان اینکه  با توجه به برداشتن محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم‌های مذهبی توسط وزارت بهداشت نماز جمعه  برای اولین بار در سال جدید این هفته در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد برگزار می‌شود گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم تا جهت بهتر برگزار شدن نماز عبادی سیاسی مهر، و سجاده و خواهران هم چادر شخصی برای نماز همراه داشته باشند.

امام جمعه اردستان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه