English

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: در مناطق دریایی طی ساعاتی شاهد افزایش سرعت وزش بادهای جنوب شرقی خواهیم بود و دریا متلاطم پیش بینی می شود.

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز با تاثیرات سامانه مونسونی در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی افزود: در مناطق دریایی طی ساعاتی شاهد افزایش سرعت وزش بادهای جنوب شرقی (با شدت کمتر در مقایسه با دیروز) خواهیم بود و دریا متلاطم پیش بینی می شود.

عارفی با بیان اینکه توصیه می شود شناورهای سبک با توجه به تلاطم دریا از تردد دریایی خودداری کنند، عنوان کرد: از روز چهارشنبه شاهد کاهش بادهای جنوب شرقی و وزش بادهای جنوب غربی در تنگه هرمز و خلیج فارس خواهیم بود.

عارفی در ادامه افزود: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان از جمله در منطقه بشاگرد رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق خواهیم داشت، همچنین با توجه به شدت فعالیت سامانه مونسونی در استان های جنوب شرق کشور احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی دور از انتظار نخواهد بود،توصیه می شود در ساعات بعدازظهر از تردد در حاشیه رودخانه ها  و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در ایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی، طی روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده با توجه به کاهش رطوبت نسبی هوا، در اکثر نقاط افزایش 2 تا 4 درجه ای دما پیش بینی می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه