English

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

ثبت ۳۶ کرونایی جدید در هرمزگان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه 36 کرونایی جدید در استان به ثبت رسیده، گفت: شمار مبتلایان به کرونا به 886 نفر افزایش یافته است.

ثبت ۳۶ کرونایی جدید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح آخرین آمار و اطلاعات بیماری کرونا استان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان ، ۲ هزار و ۴۰۲ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون در مراکز درمانی استان بستری شده اند ، که ۲ هزار و ۱۱۳ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد ۶ هزار و ۴۰۳ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده که نتیجه آزمایش ۵۳۴۹ نفر نیز منفی اعلام شده است.

آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به ۸۸۶ نفر افزایش پیدا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ، تعداد ۳۶ نفر در استان که همه ۳۶ نفر از بندرعباس بودند که به شمار کرونایی مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده است.

وی تصریح کرد: از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۳۴۹ نفر پس از بهبودی، ترخیص شده‌‌اند، ۴۴۶ نفر تحت مراقبت خانگی دارند و ۴۲ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) مراحل درمانی را طی می‌کنند.

حسین پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اکنون ۲۳ بیمار در بیمارستان ها بستری هستند و شمار فوتی ها بر اثر کرونا در هرمزگان نیز همان ۲۶ نفر باقی ماند.
وی در پایان افزود: بندرعباس با ۶۰۶ مورد، میناب با ۹۰ مورد ، کیش با ۵۲ مورد ، قشم با ۴۳ مورد ، بندرلنگه با ۲۶ مورد ، حاجی آباد با ۲۵ مورد ، رودان با ۱۸ مورد ، پارسیان با ۱۲ مورد ، بندر خمیر ۶ مورد ، بستک ۶ مورد و جاسک ۲ مورد نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی