English

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

ثبت ۲۷ کرونایی جدید در هرمزگان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه 27 کرونایی جدید در استان به ثبت رسیده است، گفت: شمار مبتلایان کرونا مثبت در استان به ۸۱۷ نفر افزایش یافته است.

ثبت 27 کرونایی جدید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح آخرین آمار و اطلاعات بیماری کرونا اینگونه اذعان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، 2 هزار و 327 بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون در مراکز درمانی استان بستری شده اند ، که 2 هزار و 45 نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد 5 هزار و 910 نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده که نتیجه آزمایش 4 هزار و 909 نفر نیز منفی اعلام شده است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به 817 نفر افزایش پیدا کرد که در 24 ساعت گذشته، تعداد 27 نفر در استان شامل 26 نفر از بندرعباس و یک نفر از بستک که به شمار کرونایی مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده است.

حسین پور اضافه کرد: از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون 268 نفر پس از بهبودی، ترخیص شده‌‌اند، 463 نفر تحت مراقبت خانگی دارند و 35 نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) مراحل درمانی را طی می‌کنند. 

وی گفت: هم اکنون نیز 27 بیمار در بیمارستان ها بستری هستند و شمار فوتی ها بر اثر کرونا در هرمزگان نیز همان 24 نفر باقی ماند.

شایان ذکر است؛ بندرعباس با 538 مورد، میناب با 89 مورد، کیش با 52 مورد، قشم با 43 مورد ، بندرلنگه با 26 مورد، حاجی آباد با 25 مورد، رودان با 18مورد، پارسیان با 12 مورد، بندر خمیر 6 مورد، بستک 6 مورد و جاسک 2 مورد  نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی