English

تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه ۳۳ بیمار کرونایی جدید در استان به ثبت رسیده است، گفت: شمار مبتلایان به کرونا به ۸۵۰نفر افزایش یافته است.

تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج در هرمزگان، دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص تشریح موارد ابتلاء به بیماری های حاد تنفسی و موارد مثبت بیماری کرونا در استان، گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۳۶۹ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شده‌ که از این تعداد ۲۰۷۲ نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص شده‌اند.هم ‌اکنون از بین این بیماران ۱۴۸ نفر بستری هستند که ۹۷ نفرشان ایزوله، ۲۵نفر در بخش آی‌سی‌یو و ۲۶ نفر هم در بخش‌های عادی تحت درمان قرار دارند.

وی افزود: تا امروز از ۶۱۲۸ نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلا کرونا نمونه‌گیری شده که نتیجه‌ی آزمایش ۵۱۱۲ نفر منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، عنوان کرد: طی یک روز اخیر  ۳۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان (بندرعباس ۳۲ نفر/ میناب ۱نفر) شناسایی شد و مجموع مبتلا شدگان در هرمزگان به ۸۵۰ نفر رسید.

حسین پور در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۳۴۲ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند.هم‌اکنون ۴۱۵ نفر از مبتلاشدگان تحت مراقبت خانگی دارند، ۳۸ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) حضور دارند و ۲۹ نفر نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی در پایان تصریح کرد: طی یک روز اخیر ۲نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بندرعباس و میناب (مرد ۴۴ ساله با سابقه بیماری کلیوی/ مرد ۹۲ساله)جان خود را از دست دادند و مجموع فوت‌ شدگان در استان به ۲۶ نفر رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه