English

سردار جلیل بابازاده :

رزمایش کمک مومنانه سه مرحله اجرا خواهد شد / کمک‌های معیشتی برای ۹۰هزار خانوار

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:رزمایش در مناطق مختلف استان و با محوریت مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سه مرحله اجرا خواهد شد.

 رزمایش  کمک مومنانه سه مرحله اجرا خواهد شد / کمک‌های معیشتی برای 90هزار خانوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره اینکه در این روزهای بحرانی خیرین باید به میدان بیایند افزود: این رزمایش در مناطق مختلف استان و با محوریت مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سه مرحله اجرا خواهد شد.

وی از شناسایی افراد آسیب پذیر جامعه خبر داد و تصریح کرد: در قالب رزمایش بزرگ همدلی کمک مومنانه کمک‌های معیشتی در مناطق مختلف استان اردبیل برای 90 هزار خانوار تدارک دیده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک مومنانه در سطح استان اردبیل به همت نیروهای جهادی بسیج آغاز شده است.

بابازاده با تاکید بر اینکه اولین مرحله از این رزمایش در حال انجام است بیان کرد: در حال حاضر اولین مرحله از این رزمایش مردمی آغاز شده و تا آخر ماه شعبان ادامه خواهد یافت همچنین مرحله دوم نیز از اول ماه رمضان آغاز و تا نیمه ماه رمضان ادامه می‌یابد و مرحله سوم نیز در عید فطر اجرا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه