English

سردار جلیل بابازاده :

سردار سلیمانی وقتی همه ما در خواب بودیم به شهادت رسید/ مأموریت دشمن، دشمنی با اسلام و مسلمانان است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت :سردار سلیمانی وقتی همه ما در خواب شیرین بودیم به شهادت رسید و این شهید والامقام وجودش همچون شمع سوخت تا به جامعه روشنایی بخشد.

سردار سلیمانی وقتی همه ما در خواب بودیم به شهادت رسید/ مأموریت دشمن، دشمنی با اسلام و مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،  سردار جلیل بابازاده  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در تجمع بانوان زینبی اردبیل در حمایت از مقاومت و انتقام از خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی وقتی همه ما در خواب شیرین بودیم به شهادت رسید و این شهید والامقام وجودش همچون شمع سوخت تا به جامعه روشنایی بخشد.

 وی ادامه داد: در طول چهل سال بعد از انقلاب، مادران، خواهران، همسران و پدران و برادران شهدا داغ عزیزانشان بر دلشان نشسته است اما با تاسی از شهدای کربلا، حضرت زینب کبری(س) و اسرای نینوا در مصیبت‌های بزرگ صبر و بردباری کرده‌اند.

 تجمع بانوان زینبی اردبیل

مأموریت دشمن، دشمنی با اسلام و مسلمانان است

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه مأموریت دشمن، دشمنی با اسلام و مسلمانان است، تصریح کرد: سردار سلیمانی در طول دوران زندگی خود در حال جهاد در راه خدا و دفاع از اسلام بود و امروز به خاطر اینکه شهادت این فرمانده رشید اسلام بر همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تأثیر بسزایی گذاشته است اینگونه و با اجتماعات عظیم، خونخواه و خواستار انتقام از قاتلان شهدا هستند.

بابازاده  گفت: ما همه چیز خود را مدیون رزمندگان مجاهد هستیم که شب روز در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند و سردار سلیمانی نیز در ساعتی از شب به دست شقی‌ترین آحاد بشریت به شهادت رسید که پیامی بزرگ به دشمنان داشت آن هم این بود که رزمندگان اسلام شبانه روز مدافع اسلام و مسلمانان هستند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی وقتی همه ما در خواب شیرین بودیم به شهادت رسید و این شهید والامقام وجودش همچون شمع سوخت تا به جامعه روشنایی بخشد.

 تجمع بانوان زینبی اردبیل

با تدابیر فرمانده معظم کل قوا انتقامی سخت از دشمنان خواهیم گرفت

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان انسان‌های مخلص را منشاء خیر و برکت دانست و گفت: شهادت انسان‌های با خدا، مومن و مخلص منشاء خیر و برکت برای همه است  و شهید سلیمانی با تأسی به شهدای کربلا از مقام منزلت بالایی برخوردار بود، او فرمانده والامقام بود اما هیچگاه خود را برتر نمیدانست و مرد عمل بود.

سردار بابازاده خاطر نشان کرد: با تدابیر فرمانده معظم کل قوا انتقامی سخت از دشمنان خواهیم گرفت و تا تبسم و آرامش را در دل مردم ایجاد نکنیم لحظه‌ای آرام نخواهیم گرفت.

بابازاده بیان کرد: دشمن این را خوب بداند که با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قهرمانانی مدافع دین، اسلام، قرآن و آرمان‌های شهدا  تکثیر می‌شوند و ببینید که چگونه ملت ایران خود را قاسم سلیمانی می‌نامند.

وی گفت: امروز همه منتقم خون شهید سلیمانی و همراهان شهیدش هستیم و من از شما خواهران می‌خواهم که شما زینب وار در میدان دفاع باشید و بدانید که رزمندگان اسلام پیروز میدان نبرد با استکبار و دشمنان هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی