English

سردار جلیل بابازاده :

دشمن جنگ فکر و اندیشه را آغاز کرده است/مظلومان صدای انقلاب اسلامی را شنیده اند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان گفت:در شرایطی که دشمن جنگ فکر و اندیشه را آغاز کرده است، برای گریز از فتنه و انحراف باید به اندیشه و منویات رهبر معظم انقلاب اطاعت کرد.

 دشمن جنگ فکر و اندیشه را آغاز کرده است/مظلومان صدای انقلاب اسلامی را شنیده اند

به گزارش خبرگزار موج اردبیل، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل شامگاه امروز در جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل اظهار داشت: در شرایطی که دشمن جنگ فکر و اندیشه را آغاز کرده است، برای گریز از فتنه و انحراف باید به اندیشه و منویات رهبر معظم انقلاب اطاعت کرد.

نظام جان ما است

وی با تاکید به اینکه ما امروز امنیت و آسایش سرحدات خود را مدیون شهدا هستیم و باید به هر طریق ممکن ادای دین کنیم، افزود: نظام جان ما است و باید با  پاسداشت شهدا به تبیین آرمان‌های اسلام و انقلاب همت کنیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان   با بیان اینکه دشمن با فتنه افکنی و اقدامات ضدانقلابی به دنبال صدمه به آرمان‌ها است، اظهار کرد: آن فردی که پرچم را به آتش می‌کشد تحت تاثیر نقشه و فتنه های هدفمند دشمن است.

مظلومان صدای انقلاب را شنیده اند

بابازاده با تاکید به اینکه در برهه‌های مختلف تاریخی رهبر معظم انقلاب الگوی وارسته رفتار ما بوده و هست، افزود: به ویژه در شرایط جنگ نرم و در شرایطی که دشمن نمی‌خواهد آرمان‌های انقلاب جهانی شود، تبعیت از رهبری کشتی نجات ما است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان گفت: ما در شرایط جنگ هستیم با این وجود انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و مظلومان صدای انقلاب را شنیده اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه