English

سردار جلیل بابازاده :

پایه‌های استکبار و آمریکا در حال سست شدن و فروپاشی است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:پایه‌های استکبار و آمریکا در حال سست شدن و فروپاشی است و این اطمینان را به شما می‌دهیم که به دلیل قدرت بالای دفاعی جمهوری اسلامی ایران دشمن توان مقابله با ما را ندارد.

پایه‌های استکبار و آمریکا در حال سست شدن و فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل سردار جلیل بابازاده  فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در اردبیل اظهارکرد:پایه‌های استکبار و آمریکا در حال سست شدن و فروپاشی است و این اطمینان را به شما می‌دهیم که به دلیل قدرت بالای دفاعی جمهوری اسلامی ایران دشمن توان مقابله با ما را ندارد و شما نیز در سنگر‌های صنعتی و اقتصادی مقابل دشمن بایستید تا مردم نیز در آرامش معیشت و امور زندگی خود را بگردانند.

وی ادامه داد:نشانه‌گیری مشکلات معیشتی برای فلج‌سازی بازار و صنعت کشور یک برنامه از پیش تعیین شده است.

اصناف، بازاریان و پزشکان لنگر آرامش جامعه هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بازار و اصناف، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس پیش از همه اصناف و بازاریان در خط مقدم قرار گرفتند و این‌ها جان و مال خود را به جنگ آوردند که این خود یک الگوی بسیار ارزشمند در جامعه اسلامی است که باید مورد توجه واقع شود.

بابازاده گفت: اصناف، بازاریان و پزشکان لنگر آرامش جامعه هستند و این عزیزان مرجع بوده و مردم‌دار هستند و نیاز جامعه امروز به این‌ قشر از جامعه است، لذا احساس مسئولیت اصناف و بازیارن در قبال مردم به شدت نیاز است و این احساس مسئولیت‌ها دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

وی اظهار کرد: در جنگ، ملت ایران و مردم استان اردبیل اندک آذوقه‌ای که داشتند را برای رزمندگان به جبهه‌های جنگ ارسال می‌کردند. جوانان و رزمندگان جانشان را کف دست گرفته و در طبق اخلاص گذاشتند و در این جنگ 8 ساله باور ساز شدند و ملت مومن و متدین سختی‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را تحمل کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: شهدای ما سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند که با جان و دل و خالصانه و با ولایتمداری در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند.

بابازاده با بیان اینکه جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران روز به روز در حال گسترش است، افزود: امپراطوری رسانه‌ای غرب شب روز و با تمام وجود با هدف از بین بردن وحدت میان مسلمانان و بد جلوه دادن اسلام تلاش می‌کنند این در حالی است که در مقابل غول‌های رسانه‌ای استکبار معدود افرادی هستند که ایستاده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه